sâmbătă, 27 august 2011

chapter one

ştiţi cum îmi imaginez eu fiecare blog pe care l-am avut? ca pe un covor pufos pe care pot să mă întind oricînd şi să mă relaxez, cu o ciocolată caldă şi/sau cu o carte. şi cînd veniţi şi voi pe covorul meu pufos, e şi mai bine. mbine, asta nu înseamnă că poate să se aşeze oricine pe covorul meu pufos. nu, nu. îs foarte selectivă cînd vine vorba de asta. o s-o întreb pe mama dacă poate să-mi cumpere un covor pufos. de preferat portocaliu. sau mov. probabil o să refuze, dar cînd o să am eu casa mea, o să fie cîte un covor pufos în fiecare cameră. mai puţin în bucătărie şi în baie, ofc. dar mai e ceva pînă atunci.


mă duc să-i cumpăr simului meu un covor pufos.

PS - urmează un post în care vă explic ce s-a întîmplat cu celălalt blog. aren't you excited? no? ok.

2 comentarii:

Mihai spunea...

woman?
you should get arrested for having way too many blogs.

dorina. spunea...

am 2 si pe unul nu'l mai folosesc. dar sunt de acord, in 3 ani de net mi'am facut prea multe bloguri. da' ce sa fac daca ma plictisesc repede de ele sau uit parolele sau le sterg din greseala? -.-