joi, 1 septembrie 2011

happy september 1!

chiar sunt singura care se bucura ca a venit toamna?
oh, blogger are interfata noua. ciudaaat! o incerc acum si e interesanta, but doesn't feel like home to me. i don't like this kind of changes. cred ca o s'o pastrez pe cea veche pana o sa expire, asa cum am facut cu twitteru nou' si cu facebooku' si atunci o sa fiu obligata sa o folosesc p'asta si gata.

today i'm nephew-sitting, deci nu o sa fiu absolut deloc productiva. doar sims, cartofi prajiti si iar sims. btw, sims e noul tumblr. adica inainte stateam toata ziua pe tumblr, acum stau pe sims. nu credeam ca o sa'mi treaca dependenta de tumblr, dar uite ca a trecut. de fapt, am inlocuit'o cu alta dependeta. ma intreb ce urmeaza dupa sims. :|

de vreme ce nu o sa'mi primesc blogul inapoi, m'am gandit ca trebuie sa'mi fac o pagina cu informatii despre mine si biensur, pagina cu cartile citite. bleah, cache'ul nu ma lasa sa le copiez pur si simplu de pe blogul vechi. ._.

8 comentarii:

Grell spunea...

Eu ador toamna mai mult decat oricare anotimp.
Octombire e luna mea favorita. Nu stiu de ce, din moment ce niciodata nu fac nimic special in octombrie.
Si urasc vara. Nu suport caldura si bleh. Sa mergi pe strada si sa transpiri ca ultimu animal -> not my thing.
Si totusi, aparent vara asta am fost mai productiva decat oricare alta perioada din viata mea.
Not bad obama face.
Si eu aveam o obsesie cu sims, si inca am, dar ma everveaza ca sims 3 nu merge pe laptopu meu si sormea nu mai are chef de sims si na. Plus ca noua ne placea sa le downloadam freze si haine noi and shit :)) Si cu simsu asta nou trebuie sa o luam de la capat si nu ne prea surade ideea.
Oh well.
Dupa sims probabil o sa te ia si pe tine cu tetris.
Eu, recunost, sunt obsedata de tetris battle pe facebook.
Absolut obsedata.

dorina. spunea...

uaaaaaa, Grell, ador comentariile kilometrice! :)) :3

si mie'mi place toamna mult, mult, mult.e anotimpul meu preferat, fara indoiala. chiar daca uneori cand e foarte frig spun ca as vrea sa vina vara si ca'mi place mai tare vara, e o minciuna sfruntata. si'mi plac toate lunile. mbine, poate noiembrie mai mult, pentru ca e mai ploios. chiar daca's nascuta in septembrie.

eu joc sims pe fb, ala social or smtn. am incercat sa'l downloadez pe ala pt pc sau cum ii zice, da' nu le am. :-??

Scruffs spunea...

Toamna e cea mai dotata dpdv al diversității de temperaturi. Poți să ieși în chiloți și pulover, maieu și pantaloni groși. Și cum să nu fie cel mai tare anotimp, dacă eu m-am născut în mijlocul lui :))

dorina. spunea...

oh yeah. :)) both parts, a doua mi se aplica si mie. :))

Grell spunea...

tsk!
Ma simt in plus aici, fecioarelor:))
Eu vars (ohoho si ce mai vars, stiulete sigur stie).
Tin sa imi cer scuze da nu prea ca am fost absenta de aici cateva zile si nu am mai raspuns la comentariu ca o vaca depresiva ce sunt.
Ma scuzi.
Bun, acum trecem mai departe si ne prefacem ca nu mi-am cerut scuze ca nu imi place sa fac asta:))
Desi toamna incepe scoala/liceu/facultatea/gradinita/azilu, mie imi place.
Oricum prima parte cel putin. Adica deja de la mijlocu-sfarsitos a lu octombie devine nasol cu workload-ul.
Dar e dragut sa te trezesti cu un cer innorat care promite ploaie uneori. Mai ales ca eu daca nu am nori spumeg.
Oh, tin minte ca si eu am zis odata ca 'vreau sa vina vara' da dupaia mi-am amintit ce groaznic era vara si ce cald si nasol si eurgh, si dupaia ma gandeam cat ninge la americani si ca as vrea sa ninga si la noi asa ca sa ne inchida scolile (hehe)
Hmm, tot vad ca se joaca lumea sims la alerts acolo, e ceva de capu lui sau omori timp?
Comentariile mele sunt mereu kilometrice si pline de aberatii, worry not.
Plus ca nu am dormit si cam dau sa lesin deci am ceorenta scazuta
:3

dorina. spunea...

ti scuso, no problemo. si mie'mi place cerul innorat. pentru mine toamna = cer innorat. esti perfect coerenta, don't worry.

cat despre sims, pai nu ma intreba pe mine, o dependenta, ca nu stiu ce raspund. :))

Grell spunea...

multumesc, acum si eu sunt dependenta=)))))
LA NAIBA NU POT SA MA OPRESC

dorina. spunea...

don't worry, o sa treaca. candva. :)))