sâmbătă, 27 august 2011

karma.

am făcut ceva... incorect acum cîteva zile şi pentru asta mi-a trebuit o adresă de mail pe care din greşeală am.. legat-o? de contul pe care aveam acel blogul. şi pentru că o vedeam în fiecare secundă în care eram logată pe blog şi aveam mustrări de conştiinţă (lol, kinda), am zis să o dezactivez. şi am dezactivat-o, fără să mă gîndesc la faptul că ar putea afecta în vreun fel blogul. si aseara, inainte sa inchid pc-ul, am observat ca nu puteam sa ma mai loghez pe blog, dar am crezut ca dimineata o sa pot sa fac un artific si o sa reusesc sa ma loghez. dar dimineata cand am vrut sa intru pe blog FATALITATE!, blogul nu mai exista. i blame it on karma. sau DINKELBERG! -.-

so i went all rage, rage, rage, frustration, frustration, frustration si am făcut ce trebuia ca sa incerc sa-mi recuperez blogul şi au spus că o să-mi trimită răspunsul in 24 de ore.

deci nu a fost intentionat, people! ma atasasem de blogu ala, il aveam de aproape un an. chiar ieri voiam sa citesc primele postari ca sa vad ce se intampla pe atunci. si o sa ma mut inapoi pe el, daca reusesc sa-l recuperez. şi dacă nu mă fac prea confortabilă pe ăsta. i mean, îmi foarte plăcea url-ul şi am crezut că altul mai bun nu o să găsesc, dar apoi m-am gîndit la ăsta şi îmi place chiar mai mult decît celălalt. şi are o tentă harry potter-y, aşa, observaţi, nu?

5 comentarii:

w/e spunea...

tenta harry potter-y unde, unde?o.o

Scruffs spunea...

Aștept cu sufletul la gură să aflu cum de-avea Harry p*zda de hârtie.

Grell spunea...

AM VAZUT TENTA HARRY POTTER!
=))
1. Horcruxes
2.In blogrollu tau e cineva care ii zice la multi ani lu Rupert Grint.
Daca am ratat ceva, si Harry chiar avea p*zda de hartie...oh well.
Oricum m-am lol'ait cu stiulete la telefon pe tema 'how is papercunts relatable to harry potter':
Am ajuns de la 'pai, poate are ceva cu HP si spune ca numai cunts citesc hp in print, hence papercunts.'
Dupaia am deviat de la subiect si am inceput sa aberam cum ca probabil twilight saga ar fi fost mult mai amuzant daca baga in numele fiecaruia un 'cunt'.
-Belcunt, say it
-Vampcunt
-are you cunty?
-Very papery.
Twilight new cunt si total eclipse of the cunt sunt noile mele titluri de carti favorite, dar nu se compara cu 'breaking cunt'.
Just saying.

dorina. spunea...

tenta harry potter-y e la "owls", "horcruxes" si la death eaters. cred ca acum se observa mai bine.


url-u n-are absolut nicio legatura cu harry potter, wtf? =)))

@grell - Dupaia am deviat de la subiect si am inceput sa aberam cum ca probabil twilight saga ar fi fost mult mai amuzant daca baga in numele fiecaruia un 'cunt'.
-Belcunt, say it
-Vampcunt
-are you cunty?
-Very papery.
Twilight new cunt si total eclipse of the cunt sunt noile mele titluri de carti favorite, dar nu se compara cu 'breaking cunt'.
Just saying.

=)))))

Am ajuns de la 'pai, poate are ceva cu HP si spune ca numai cunts citesc hp in print, hence papercunts.' - nu. :))

Grell spunea...

Merita sa incerc=))
Oricum am ras de era sa mor la telefon=)))
"You're a papercunt, Harry"=)))
Ahahha=))