joi, 8 septembrie 2011

ar trebui sa primesc un premiu pentru cele mai cretine titluri.

nu e ciudat ca atunci cand te simti rau nu-ti amintesti cum e sa te simti bine si viceversa? sau numai mie mi se intampla asta? am o durere de cap monstru, mi-e rau si nu-mi amintesc sa fi mancat ceva care sa ma faca sa-mi fie rau. indubitabil, cancer. vreau sa nu-mi mai fie rau, eventual fara sa trebuiasca sa iau vreo pastila. "eventual" nu are ce cauta acolo. nu am de gand sa iau vreo pastila. am fost la nic azi, pentru o cafea, dar nu am baut nicio cafea. am vazut un episod din "cougar town" si mi-am amintit de ce iubesc serialul ala si de ce o sa-l reprivesc, a treia oara, am vazut "bridesmaids" (care suge), am mancat seminte si inghetata (gen..3. dar nu are cum sa-mi fie rau de la ele. nu?) siiii bomboane de cafea, ne-am "batut" si ne-am ciufulit. cat am stat la ea nu mi-a fost rau - m-a durut un pic capul, dar nu atat de tare incat sa ma deranjeze. cand am ajuns acasa am inceput sa ma simt bfksjkfnhkjshf. intelegeti voi. vreau sa-mi treaca. i wish i could just puke it out of myself, but i can't. i tried.  :3

12 comentarii:

Mihai spunea...

yes, you can't! :D

dorina. spunea...

is this and inside joke? cause i don't remember it.

dorina. spunea...

*an

Grell spunea...

excuse you, premiu ala e al meu.
Cred ca am vreo 10 postari cu acelas titlu. Lafel de cretin.
Si eu acum ma simt ca dracu, si asa ma simt de vreo 2 saptamani si eu zic ca avem alergie la scoala and such.
In orice caz, azi am vegetat. Am de gand sa arat ca un butoi de grasime cand incepe scoala.
Nu chiar...
Adica...ma rog.
Si tu suferi de chesti aia care se numeste 'no gag reflex'?
Eu mi-am bagat mana pana la cot pe gat odata cand imi era rau si NIMIC, nimic nu merge.
FFS
da-i cu timisoreana, cu aia borasti dupa 3 doze la sigur.

dorina. spunea...

mi-a murit gag reflexu. inainte mergea, imi bagam un pic degetu si mergea, dar acum m-am chinuit vreo 10 minute fara rezultat. in schimb, la 3 minute dupa ce am postat asta, am vomitat, fara sa trebuiasca sa-mi bag ceva pe gat. dar tot mai mi'e rau, fml. -.-

Grell spunea...

ihh.
Eu cand borasc zici ca ma chinui sa nasc o caramida de 20 de kile. Not a pretty sight. Plang toata, zici ca sunt suparata ca borasc sau ceva=)) *experienta traumatizanta*
:))
Odatat era sa borasc in LIFT. Nu e bine sa borasti in spatii mici...inchise. Dracu poate sarea pe mine idjfikushjrnfv yak.

=))
Si mie mi se face un rau groaznic dupa ce borasc.
Deasta nu borasc decat cand sunt beata.
Stiulete boraste mereu...de mai multe ori=)). Ghici cine sterge=))

dorina. spunea...

oh, da, si eu plang intr-un hal. :)) de fapt, nu cred case cheama ca plang. pur si simplu imi dau lacrimile. mie de obicei dupa ce vomit imi trece rau, da' acum nu mi-a trecut, nici macar dupa 11 ore de somn. astept, asptept. am bagat in mine cateva clatite gretoase si acum astept.

eu nu am borat niciodata la betie. da' stiu pe cineva (pe 2 cineva, de fapt), care a facut-o. 1 cineva chiar pe geam la nic. :| :| =))

Grell spunea...

Eu zici ca sunt arnold schvaitzer in total recall=))
Sunt sigura ca acele clatite gretoase te-au ajutat mult.
=)) Mie cel mai naspa cand imi e rau e sa beau apa din cauza ca are gustu si mirosu ala ciudat.
Da imi e dor sa fac iar febra 41. Good times.

Hai sa-ti spun o poveste.
Au fost odata, doi oameni.
Pe una o chema stioli, si cealalta chestie cu sex neidentificat era Grull.
Grull a fugit e acasa din cauza ca mama-grull era nesimtita si ii furase vopseaua de par ca o vaca irezonabila ce era.
Stioli, a venit in ajutorul ei *cel putin pana trebuia sa se duca acasa* ca sa nupetreaza CHIAR toata ziua si noaptea singur.
Cam cand trebuia Stioli sa plece acasa, ii suna telefonu lu Grull.
Era Voctor. Dadea un party. I-a invitat si pe Grull si pe Stioli.
Ajunsi acolo, Stioli s-a apucat de baut ca animala bere, in timp ce cuminticu de Grull bea un pahar de 0.5 de Garrone. Dupaia, o tipa, care bause 3 beri, Lura, a vazut ca Stioli e inca oarecum constienta, i-a bagat ei si lu Grull pe gat niste vodka *lu stioli si niste garrone* si dupaia i-a chemat la narghileaua cu VIN si lamaie.
Acolo, Lura i-a invatat un truc. Daca luai 10 fumuri repede in plamani, dadeai o gura mare de vodka si deabea dupaia dadeai fumu afara, te lua blana.
Zis si facut. Grull efectueaza de multiple ori miscarea fara nici un rezultat.
Stioli incearca de 2 ori dupa care incepe sa se balanseze intr-un mod periculos pe care Grull si-l aminteste vag ca fiind dansu dinaintea furtunii de voma, pe care si el l-a efectuat cu un an inainte.*dar asta e alta poveste*.
Grull o intreaba pe Stioli daca e ok, si daca vrea la baie sa vomite, si ea zice ca nu, ca e ok.
Dupa care apuca un borcan destul de ic in care ne puneam scrumu de tigari si il umple cu voma. Borcanu da pe dinafara pe jos, da stioli insista ca e vomat fix in borcan, si ca sa fie situatia clara, mai boraste odata. Tot pe langa.
Grull o ridica de pe jos si o duce la baie in ciuda protestelor ametite ale lui Stioli, unde ea mai boraste de 2 ori.
Voctor multumeste zeilor ca stioli era pe balcon cand a vomitat.
Acum stioli este la etajul doi al casei lui voctor, si sa pe celalat balcon al tipului, care e situat deasupra primului, loc in care stau ceilalti participanti la betie.
Stioli iar incepe sa se balanseze; voctor si Grull deja se pregatesc sa o tarasca pana la baie dar e prea tarziu. Stioli boraste pe cei de jos, care erau prea beti ca sa isi dea seama.
Voctor si Grull rad restul noptii de ceilalti.
Stioli mai boraaste de vreo 3 ori, dupa care adoarme si face ceva ce noi vom numi de acum chestia-care-nu-va-fi-povestita. Din cauza naturii ei. recordul lui stioli de 7-8 boraturi intr-o noapte a ramas inca neinfrant.
Sfarsit.
orice asemanare cu personaje reale e pur fictiva.
Clar

Grell spunea...

nu mai stiu ce vroiam sa demonstrez prin povestea asta=)))

dorina. spunea...

omg =))))))))))))))))))))) cred ca "stioli" iti va ramane vesnic recunoscatoare ca ai impartasit asta cu mine si cu cealalta lume care o va citi. =))))))))

Grell spunea...

Lasa ca stioli stie si ea destule povesti penibile cu mine pe care nu ezita sa le povesteasca.
Cum ar fi 'momentul in care Grull si-a revazut spaghetele la 6 ore dupa ce le-a mancat, intr-un mod nu chiar neplacut, dupa care a fost molestata de yours truly. In somn.'
=)))
Desigur, Grull a borat doar o data *de trei ori in aceeasi noapte* cand a baut pe cand stioli tine mereu sa il anunte pe Grull ca ea nu boraste, dupa care ii face un dus cu voma calaie.
The joy.

dorina. spunea...

oh gawd =)))