sâmbătă, 24 septembrie 2011

Come as you are, as you were, as i want you to be.

Ohai, blog. Mi-a fost dor de tine. Perioada netless o sa inceapa in cateva zile - ai finc - asa ca m-am gandit sa scriu cat mai mult zilele astea pe aici, ca sa compensez, intr-un fel, indelungata mea absenta. Dar nu am inspiratie pentru ceva inteligent sau uhm, demn de citit, asa ca o sa povestesc pur si simplu despre saptamana care tocmai a trecut.
  • Ziua mea de nastere. A fost mai bine decat mi-as fi inchipuit; de fapt, a fost aproape perfecta. Daca aveam alcool - nu-mi pasa cat de alcoolista ma face asta sa par - era perfecta. Nu ma asteptam la atatea cadouri, si, sincer, nici nu le consideram necesare. Nu ma asteptam mai ales la tricoul pe care il voiam atat de mult, care arata aproximativ asa, doar ca sanii sunt pictati manual, nu sunt alb-negru si pe spate scrie "te iubesc un km infinit" si are desenata o oaie care ranjeste si care, da, seamana cu mine. E de la Irina, si e cel mai tare cadou. :3 Multumeeesc, tuturor, pentru cadouri, huguri, pupe si lma-uri. :)
  • Mi-am hranit clasa de 2 ori: prima data cu bombonele - care mie nu mi-au placut, dar era cea mai mare cutie si se chema "happiness", asa ca am luat-o. Dupa ce am pupacit toata clasa, nu imi mai simteam obrajii. A doua oara nu am hranit chiar toata clasa - pentru ca Irina nu e foarte darnica atunci cand vine vorba de salata bouef - dar au gustat destul de multi. 
  • Cea mai retardata ora, ieri, la stiinte. Personaje principale: Dorina, Oana, Mihai, Vlad, Riad. Am fost un pic foarte retardati. Nu stiu ce ne apucase, dar eram intr-o dispozitie foaaarte buna si asta i-a cam deranjat pe ceilalti; mai mult decat pe profu chiar.
  • Cele mai longevive urme de muscaturi de la Riad. Aia de pe mana dreapta inca se mai vede si aia de pe umar inca MA DOARE!
  • Parintii normali le cumpara copiilor telefoane de ziua lor, nu? Ei bine, al meu tata mi-a pierdut telefonul, cu o zi inainte de ziua mea de nastere -.-" Si nu o sa-l mai gasesc niciodataaa, pentru ca nu mai exista! Pam-pam. Acum am altul, care a fost al sora-mii si care e un pic idiot, dar macar are casti si pot sa le bag in urechi si sa devin emonica de fiecare data cand nu imi convine ceva sau sunt pur si simplu plictisita. Dar imi trebuie cartela si nu am bani. ._.
  • De ziua mea, venind spre casa, a trecut pe langa mine postarita si mi-a zis ca mi-a lasat o scrisoare. Credeam ca e de la Andreea si ma gandeam cat de dragut ca a ajuns chiar de ziua mea si blabla. Ajung acasa, o iau si vad ca nu are adresa expeditorului si ma gandesc "wtf?! de ce nu e adresa?", inca fiind sigura ca e de la Andreea - pentru ca e singura persoana care imi trimitea scrisori - o deschid si vad ca incepe cu "vacă" si ma gandesc din nou " ce a apucat-o?!". Apoi citesc putin din ea si-mi dau seama ca e de la Oanaaaaaaaaaa, care imi spusese cu cateva ore in urma ca mi-a trimis "reclamatia" prin posta si pe care bineinteles, nu am crezut-o. A fost foarte draguta scrisoare, Oana mea cea-fara-de-calculator-dapăi-de-net, si o sa iti raspund in weekendul asta. :D
  • Au trecut doar 2 saptamani de scoala si deja am 5 absente. WUUUUUUUUT?! 
  • Am fost ieri la politie sa incerc sa-mi termin buletinul si tanti de acolo a crezut ca am 14 ani si mi-a zis sa ma intorc luni cu mamica sau cu taticul. Eu sunt o adulta de 18 ani, woman!
  • Nu vreau sa termin Harry Potter. Niciodata! Ce o sa ma fac eu dupa ce o sa termin HP?! :((
  • Mi-e pofta de cozonac. "Someone like you" a lui Adele imi face pofta de cozonac. 

2 comentarii:

Laura spunea...

Am auzit multe formule de adresare, in afara de VACĂ!!! :)) De asemnea...și multe vorbe de alint... :))

dorina. spunea...

"vaca" e formula de adresare si de alint preferata a coltului in care stau eu in clasa. :))