joi, 1 septembrie 2011

"Doi plopi, în fund.."

anu' trecut cînd am făcut "amurg de toamnă violet" de bacovia şi a recitat-o profa (doamne, ce-i mai plăcea să recite!) şi a ajuns la partea asta (adică aia din titlu), eu şi irina am pufnit în rîs şi am întrebat-o cum stau plopii în fund. oh, the look on her face! =))
îmi cade mult prea mult păr. mult, mult prea mult. de fiecare dată cînd bag mîna prin păr, scot înfiorător de multe fire. habar nu am de ce. :-?? mama nu trebuie să afle despre asta sau o să mă pună iar să iau ditai pastiloaiele ălea.
v-am spus că pînă începe şcoala vreau să mă vopsesc mov? nu mov d-ăla ţipător. un mov mai cuminţel şi mai închis. am pus ochii pe unul şi dacă am bani/ocazia îl iau. problema-i că la cît păr am eu (am mult. deci are de unde să cadă.) mi-ar trebui vreo 2-3 cutii de vopsea şi tare-mi e că în toată jijila nu există decît o cutie. oh, probleme existenţiale, din nou.
hmm, vreau să ies cu oana şi cu mihai să biciclăm şi nu ştiu cum să-i zic maică-mii (nu v-am spus ce s-a întîmplat data trecută cînd am ieşit cu bicicleta. well, i broke my ass. am căzut foarte naşpa şi m-am julit rau si mama mi-a spus că nu mai pup ieşit cu bicicleta, că puteam să-mi rup gîtu, mîna, picioru, blablabla.) plus că-i cam întuneric şi george oana nu mai vine.

9 comentarii:

w/e spunea...

Mov! Fa-te mov. Si eu am fost mov acum ceva timp si e frumooooos.

Scruffs spunea...

Mov by popular demand.
Cât despre plopi, eu cred că stau înfipți.

A. spunea...

Poate te vad mov la scoala...

dorina. spunea...

no, no, no. "doi plopi, in fund, apar in siluete." plopii erau obosititi si s'au asezat in fund sa se odihneasca.

@diri - mov cumintee! :D

A. spunea...

Dorina,ai innebunit?Ce mov cuminte?tot mov e!Nu-mi da palpitatii inainte de inceperea anului scolar.Nu de acum! :)

dorina. spunea...

oh gawd. bine. rosu, atunci. :D si n'am innebunit, eram de mult. :)

A. spunea...

dupa ce te vopsesti,sa-mi trimiti o poza.:)

dorina. spunea...

acelasi rosu care am fost si pana acum. e bine asa? :D

A. spunea...

hmmm,mai merge! :D