sâmbătă, 17 septembrie 2011

gata, am scris articolul si acum nu stiu ce titlu sa ii pun, asa ca o sa-l las cu titlul asta lung, retard, uncool si uhm, bine, gata.

ioi. sunt a XII-a D, liceul "gheorghe munteanu murgoci" din orasul macin, profilul filologie. prima clasa de cum intri in scoala. forever ultima banca de la perete, forever in aceeasi banca_cu (:-L) irina. rezumat al acestei minunate saptamani. pe zile si uhm, materii.

luni. balerinii au incercat sa-mi ucida picioarele, reintalnit cu amica, huguit, amica lasat fond de ten pe camasa alba, reintalnit cu alti colegi, pupacit, huguit, pupacit diri, oh, doamne, ce fel zburau boturile pe langa fata mea, am crezut ca o sa am cosmaruri. a urmat nesfarsita predica a domnilor popi la care am ras mult, prea mult, copii neseriosi! am crezut ca o sa ne-o luam din prima zi. dar nu ne-am luat-o. ne-am dus in noua noastra clasa, am primit orar, am plecat sa mancam o pizza in familie. eu mi-am luat o shaorma mica-mititica, dar nu am putut sa mananc decat mai putin de jumatate din ea. am mancat-o acasa, cu vin rosu, super-combinatie. si am descoperit ca e singurul mod in care pot termina o shaorma. mica. am ajuns acasa pe la 2, dupa vreo 2 ore de pierdut timpul cu oana si nic. urmeaza rezumatul pe materii.

filoSofie - in prima ora am facut cunostinta si am vorbit despre ce ne asteptam noi sa invatam la filosofie. eu eram curioasa sa stiu la ce o sa-mi foloseasca. profa ne-a asigurat ca o sa ne placa, dar eu nu eram asa de sigura, pentru ca mi se parea si inca mi se pare o materie care cere o anumita profunzime in gandire, iar eu sunt o persoana destul de superficiala. in a doua ora (joi), doamna profesoara ne-a povestit toata ora despre socrate, platon, artistotel si alti filosofi si eu, una, nu mai mai saturam sa aud. am aflat foarte multe chestii interesante intr-o ora! mi-a placut. :)

TIC - 9gag.com. :D

istorie - profa noua, multe emotii, ce fel o sa fie, ce o sa vrea de la noi. pana la urma mi-au trecut emotiile si mi-am dat seama ca profa este foarte desteapta si stie o groaza de istorie! exact asa cum ar trebui sa stie un profesor de istorie adevarat. *cough* nu ca fostu prof de istorie. *cough*  in cele 2 ore de istorie de saptamana asta am aflat mai multe lucruri decat am aflat tot anul trecut.

jurnalistica - she still intimidates me. because she's smart and just.. badass. ne-a spus ca am ales prost optionalul, ca nu avem nevoie de el. totusi, sper sa fie altfel decat intr-a 9-a. sper sa invat chestii noi.

geografie - again, profesor adevarat de geografie, bine pregatit si cu experienta. chiar daca ne-a facut prosti, pe ocolite, de vreo 2-3 ori, tot imi place de dansul. pana acum. si vreau sa facem pe dracu in 4 sa mai obtinem o ora de geografie, pentru ca nu sunt sigura ca o sa iau bacu, cu doar 1 ora de geografie pe saptamana. 

religie - m-a intrebat profu daca am inceput sa invat pentru olimpiada. yea, right.


optional "interpretare de text la prima vedere" - ditai programa. nu pare genul meu de optional, sunt curioasa cu ce se mananca si cum o sa ma descurc.

franceza - recapitulare, recapitulare, recapitulare. poate asa-mi mai amintesc si eu un pic de franceza. ce ma frustreaza ca am uitat aproape tot ce am facut anul trecut. :-L heh, diri ne-a spus ca ne da afara. mie si irinei. din a doua ora. i missed that.

latina - profa ne-a luat cu traduceri din prima ora, da' zau daca m-a deranjat. mi-era dor sa analizez cuvinte si sa descifrez textele alea. dar nu mi-era dor sa caut in dictionar pana turbez. profa a spus ca ne muta. pe mine si pe irina. din prima ora. i missed that too.

romana - mi-a fost atat de dor de doamna livia si mi s-a parut atat de inteligenta si de bine-pregatita. mbine, dansa chiar este, dar dupa un an de facut romana cu "spîna", am realizat asta si mai bine. a vorbit neintrerupt 3 ore, recapitulare, recapitulare, bac, programa bac, recapitulare. again, ma bucur ca avem un profesor adevarat de romana.

engleza - recapitulare, recapitulare, recapitulare. mi-am mai amintit din chestiile pe care le-am facut anul trecut. mi-a fost dor de profaaa!!! ah, mi-a spus ca-mi lipeste una, pe un ton atat de enervat incat m-a pufnit rasul. (pentru ca ii suflasem un cuvant irinei.) i missed that too.

LRC - sintaxa. than' god ca-mi mai amintesc unele lucruri despre sintaxa din clasa a 8-a. bless you, doamna jalea, ca ne-ati frecat predat numai sintaxa un an intreg.

ed. artistica - imi place profu, tare, tare, tare! e un profesor adevarat de desen, cu diplome, talent si toate cele. acum, partea nasoala e ca cere cam multe de la niste anti-talente ca noi. partea si mai nasoala e ca ne-am cam sters la botic de media 10 la artistica.

stiinte - argh, nu vreau sa spun decat atat: O VREAU PE DOAMNA ANTON INAPOOOOOI!!!

in rest.. curtea scolii e la 20 de metri distanta de usa clasei, god bless, asa ca putem sa iesim fara efort in fiecare pauza, afara. totusi, tre sa trag ceva de vacile sedentare din fata mea. o am din nou pe colega mea de banca "retardata", pe amica si discutiile din baie, BAC-ul ma streseaza rau, rau, rau. ma gandesc_cu groaza ca nu voi putea invata atat de mult. plus ca eu trebuie sa iau bacul cu nota mare, nu numai sa-l iau. adio, dulce procrastinare.

joi, la sport, "talentul" de marius a reusit - dintr-o lovitura - sa ne loveasca in mecla si pe mine si pe corina. nu m-a durut, doar s-a inrosit, dar m-a enervat rau de tot si mi-au venit brusc la gura toate injuraturile pe care le-am tinut in mine in astea 3 luni de vacanta. nu am "slobozit" (vai, tu, ce urat suna.) decat vreo 2, pentru ca era profu prin preajma, dar am tipat atat de tare incat m-a durut gatu vreo 2 zile. idiotu naibii, iar ma enervez cand imi amintesc. x(

mi-e somn tot timpul si nu pot dormi dupa-amiaza. dar am observat ca nu mai am nicio problema in a ma scula devreme dimineata. il am din nou pe (vaca de) riad care ma ia in brate doar ca sa ma muste cat poate el de tare, ca o hiena ce e. am din nou "bataile" cu mihai si nesfarsitele inside jokes si cantatul in pauza si  pana mea, a inceput scoala si-mi place.

poftiti multasteptatul articol pe care, sincer, l-am scris mai mult pentru mine. nu stiu daca o sa va multumeasca (mihai si diri), pentru ca nu stiu ce asteptari aveati de la el. mai voiam sa scriu si despre uniforma, boboci si bal, dar las pentru maine. ok? pa-pa.

6 comentarii:

A. spunea...

Astept cu acelasi interes si partea a 2-a. :*

Scruffs spunea...

Voi cum "căliți" boboci? Sau e un ritual secret?

A. spunea...

ii bagam in clasele din internat.Vara e sauna acolo iar iarna ingheata de frig! Asa ii calim noi. :D

dorina. spunea...

=))) buna asta, diri. =))

Laura spunea...

Chiar ti-au placut primele ore de filosofie sau ai scris asta doar pt ca stii ca sunt si eu prin acest univers bloggeresc?! :)) Asta era o intrebare retoricăăăă...
Ideea e ca in Facultate, nu era ora de metodica predarii filosofiei fara sa ne intrebe profesorul cum putem sa predam iubirea fata de ceva?!!! Cum sa-i invatam pe elevi sa iubeasca si sa aprecieze cunoasterea?! Inca ma mai gandesc la raspuns. :))

dorina. spunea...

nup, chiar mi'au placut. pe cuvant de cercetasa. :) eu nu cred ca poti preda iubire fata de ceva, in schimb, iti poti iubi si practica meseria cu atata pasiunea si dedicatie incat ii poti face si pe altii sa iubeasca, macar putin, ceea ce predati. nu stiu daca m'am facut inteleasa... ;3