luni, 26 septembrie 2011

incomprehensiabilitate.

WARNING! postul asta pare scris de o persoana care este un pic high. pare, doar.

citeam harry potter si am adormit ca vaca - prima oara cand adorm citind hp - si am visat numai ministrii ai magiei, maturi si baghete (bagheta sounds gay. wand doesn't.)
trebuia sa biciclez cu nicoleta, dar ea nu mai poate, asa ca iesim maine. o sa ma consolez cu o portie sanatoasa de HANK MOOODY! <3 pentru ca este un nenorocit genial si e foarte sexos cand fumeaza. si el fumeaza tot timpul. :3 si de ce nu priveam deja californication?! :| 
i love preteding that i don't have school. azi am dat primele teste initiale: FRANCEZA - 10 9.75 9 si ISTORIE - ..3, like a boss. sunt singura persoana care nu se streseaza absolut deloc de testele astea? maine am la latina - care, daca ai un coeficient minim de inteligenta este cea mai usoara materie din lume, cel putin cu profa mea (am zis materie, nu limba) si la engleza si nu o sa repet absolut deloc, pentru ca sunt foarte inteligenta ^__________^ si pentru ca se presupune ca din testele astea trebuie sa'si dea profii seama ce ne'a mai ramas de anul trecut. si eu vreau sa vad acelasi lucru. plus ca ma doare'n pix de ce note iau.

v-am spus cat de mult ador melodia "foundations" a lui kate nash? :3 ei bine, sa stiti ca o ador, este o adorabilitate de melodie cu un clip adorabil, cantata de o fiinta absolut adorabila. si da, este imposibil sa o canti fara sa incerci sa ii imiti accentul.

3 comentarii:

niko spunea...

ce de modestie!!!:))))da esti geniala,NOT!:*

Andera Y spunea...

=)) Mi-a placut postarea asta! Si-ti dai seama ca imediat ce-am terminat de citit am bagat youtubu' la inaintare sa vad si io care-i treaba cu melodia aia. Imi place!! :D

dorina. spunea...

@nicoleta - ade, tu!

@andera - it's good to have you back from gettinmarriedland! xD si da, melodia e foarte misto. :3