duminică, 18 septembrie 2011

leapşă furată de la o hoaţă.

uhm, partea a doua a postului precedent maine. acum vreau sa privesc "shaun of the dead". plus ca am nevoie de timp sa-mi mai adun gandurile, lol. acum, am gasit leapsa asta draguta si usurica la diri, chiar cand aveam pofta de o leapsa. e prima de pe blogul asta.

1. Care este serialul dumneavoastra preferat?
"cougar town", fara indoiala. acum ceva timp as fi spus "friends", dar a trecut pe locul doi.
2. Ce blog studiati in acest moment?
fix in acest moment nu studiez niciun blog, dar intru in fiecare zi la jumatatea activa a blogrollului. ah, si cand ma foarte plictisesc imi place sa-i rasfoiesc arhiva andreei. are muuuulte posturi! <3
3. Mancarea preferata.
i don't know. sunt o mancacioasa, nu fac mofturi, mananc orice. poate salata boeuf. i-am zis maica-mii sa-mi faca de ziua mea, in loc de tort, deci da. :D
4. Cocktailuri preferate.
mnushtu.
5. Film artistic preferat.
"10 things i hate about you" fo' eva'.
6. Culoarea preferata.
mov, albastru, negru, verde, portocaliu, maro, gri, rozzz. nu pot sa aleg una singura.
7. Care este tinuta dumneavoastra in acest moment? ( Ce purtati? )
maieu cu Betty Boop Dejay si pantalonii scurti inflorati care-s mai batrani decat mine si la care nu o sa renunt niciodata. si-s "vintigi". si nu sunt de pijama!
8. Ce va place cel mai mult?
sa rad. in hohote. isteric. cu lacrimi. sa simt ca nu ma pot opri din ras si sa nu vreau sa ma mai opresc vreodata. sa simt ca nu pot respira de ras. da.
9. Ce va displace cel mai mult?
uhm. in momentul asta attention seekerii si lipsa banilor.
10. Emisiuni preferate.
sa vad.. imi place "vrei sa fii milionar?" aia, pentru ca in general nimeresc stiu raspunsurile si ma simt desteapta. imi place "batrani si nelinistiti", cel mai tare. emisiunea aia ma face sa rad in hohote. imi placeau mythbusters, dar au scos idiotii discovery. si-mi place si emisiunea lui bear "better drink my own piss" gryllz. si emisiunea aia cu torturi (cu accent pe u) de pe euforia. vai, ce torturi fac aia! <3 ah, desenele animate se pun ca emisiuni?
11. Cantaretul preferat?
poate Serj...sau poate Adam Levine..
12. Formatia preferata.
inainte stiam ca e Papa Roach, da' nu i-am mai ascultat de mult. deci nu stiu.
13. Melodia preferata de dumneavoastra pentru acest sfarsit de saptamana.
The Script - The man who can't be moved. si nu e numai a acestui sfarsit de saptamana.
14. Orasul in care ati prefera sa locuiti.
miamilondraparisbrasovberlinnewyork.
15. Ce meciuri de fotbal v-ar placea sa urmariti?
vai, da ce ca nuca in perete e intrebarea asta!
16. Luptatorul de box preferat.
vai, da ce si mai ca nuca in perete e intrebarea asta!
17. Genuri muzicale preferate.

nu stiu, depinde de mood.
18. Seria de carti preferata.
HERI POTĂR!

3 comentarii:

A. spunea...

La nr.8 TE APROB!!!!!!!!!!!!!!!

mB spunea...

Oh, m-ai facut sa zambesc si asta inseamna mult pt ca e primul zambet de pe ziua de azi (i'm not really in a happy mood right now) so thank you :o3. Btw, I do that too when I get bored ^^

dorina. spunea...

@A. - hihi, cui nu ii place sa rada? :)) de fapt, exista cativa oameni care parca urasc sa fie intr-o dispozitie buna. :-??

@Andreea - heeeeey, smile! ma bucur ca te'am facut sa te simti un pic mai bine. >:D< si intr-un fel ma simt si eu mai usurata de reactia ta, pentru ca, sincer, ma simteam ca o stalkeriţă. :"> :))