duminică, 4 septembrie 2011

pe dezordinea de zi.

  1. mi-am luat ghiozdan roz. cu gri. da' mai ales roz. si e un roz dragut, ok? si nici nu o sa o mazgalesc, asa cum am facut cu cea de anul trecut. si spuneti'mi ca v'ati fi asteptat la asta de la mine (mihai, oana, diri, nicoleta), muhahahaha. low blow.
  2. Rose Smith is dating Dorian Winter.
  3. mamička a facut cea mai geniala placinta de mere. love you, mamička. peste 2 saptamani o sa incerc sa fac placinta americana. daca gasesc reteta si am ingredientele, dar mai ales daca vrea muschiul meu. sternocleidomastoidian.
  4. am mancat nuci verzi si acum am mainile maro, hihi, si nu o sa se curete prea curand. (daca ati mancat vreodata nuci verzi, stiti despre ce vorbesc.) but i regret nothing. *insert gif cu gaina care se invarte aici*
  5. seriously now, daca stiti cu ce pot sa'mi curat mainile, nu va sfiiti. 
  6. conform listei mele de pe 43things.com, saptamana care incepe maine o sa gatesc ceva. ceva cu mai mult de 3 ingrediente. just a reminder for myself.
  7. tot saptamana asta trebuie sa fac rost de carti de'a doispea si eventual de un cumparator pentru cartile de'a unspea.
  8. maine ma duc la biblioteca. it'd better be opened, cause this week was a nightmare without nothing to read.
  9. yes, dear grell, they fucked. acum fa'o femeie cinstita! transform'o in rose winter! :))
  10. am cancer. sau mi'a revenit ipohondria. sau am cancer.

11 comentarii:

A. spunea...

1.incearca sa-ti cureti mainile cu acetona,poate merge.
2.clatite americane am facut si eu si mi-au iesit.Reteta am luat-o de pe blogul Andreei Dinu.
3.esti o adevarata! ( nu intreba de ce ) :)

dorina. spunea...

pentru ca mi'am cumparat geanta roz? :D

A. spunea...

nu,pentru ca...asa ! :*

dorina. spunea...

ok, atunci. multumesc. :*

Scruffs spunea...

Tu cancer, eu carie.

Grell spunea...

Stiulete se plange la toata lumea ca are carie=))
Daca si tu ai cancer ne intalnim la sectia de cheliosi=))
Pai vreau sa ne casatorim(mi-am amintit de un episod din ned si salamandra, subit) da rose e in chiloti de fiecare data cand merg la ea=)) si nu ii plac glumele mele porcoasa (blasfemie!!1!11111)
Nu stiu ce dracu am facut da tin minte ca pe la 7 ieri vroiam sa scriu ceva, m-am pus in pat sa ma gandesc la ce vreau sa scriu *cu usa inchisa ca ma deranja toata lumea* si acum brusc e 6 dimineata si eu bananai prin casa ca nu mai am somn si deja am dormit o groaza. Ce cacat ioane!
Oricum partea buna e ca mama deabea se treseste in vreo ora *sper, dracu stie*da oricum nu am chef de ea ca o sa ma frece la icre, si asa m-a enervat ca a zis ca vrea sa fiu normala! Excuse you, eu sunt mai normala decat toti cocalarii din clasa mea; I mean, dude, aia au niste creierute mici si nedezvoltate.
Poti sa te casatoresti in simsu asta? *nu am vazut optiunea, lol*
Acum mi-ai facut chef sa fac spaghete. La naiba.

Gia spunea...

Si tu ti-ai luat geanta roz cu gri?:)))coincidenta.

dorina. spunea...

@stiulete - honey, i pity you. adica, cancerul meu mai e cum mai e dar, pana mea, cariile sunt de cosmar. kill that sonuva, ok?

@grell - bai, tu ia'ti pat de la mare ca sa'i pot sa'i fac si eu sa woohoo!, ok? btw, mi'a trecut dependenta de sims. i'm a free girl! acum mai intru din an in pasti si cand vad ca nu am bani sa cumpar chestii ma enervez si ies. plus ca al meu pc functioneaza ca un cur si ii ia o groaza sa se incarce toate chestiile pe care le are rose in casa.
dude, daca sa fii ca ei e definitia pentru normalitate atunci eu sa o sa fiu anormala toata viata si iti recomand sa faci la fel!
cred ca daca te woohoo-esti destul poti si sa te casatoresti. doar ca rose acum e casatorita cu the doctor. ;;)

@gia - uite, suntem surori de geanta roz. :)) tss! =))

mB spunea...

Gonna be offtopic, but this click me! New linky :3.

oni spunea...

iubita, eu abia am scapat de maroneala de pe maini. sare de lamaie. din abundenta. ar mai fi o solutie. clorul manual. asta daca iti place sa'ti miroasa mainile 3-4 zile dupa, numai a hol de spital (ca sa nu zic veceu).

dorina. spunea...

sar'naaa, oni! :*