marți, 20 septembrie 2011

teenagers suck and i'm not one anymore.

i feel good. am scapat de ce ma temeam cel mai tare pe ziua de azi: sa ma trezesc cu o dispozitie proasta si sa nu imi convina nimic. dar m-am trezit foarte zen si semi-impacata-cu-mine-insumi si nici macar faptu ca mama a uitat sa-mi spuna la multi ani azi dimineata, inainte sa plece, nu m-a deranjat. oricum ea ma pupa si-mi zice la multi ani de vreo saptamana.

trebuie sa fac baie si sa gasesc un "outfit" potrivit pentru comunista de scoala la care ma duc. grea misiune. apoi trebuie sa plec la primarie, sa caut oameni si birouri si sa cer adeverinte si chestii. bleh, bleh, bleh. mi-e sila de asta, dar m-am chinuit atat de mult sa-i conving pe ai mei ca sunt copil mare si ca ma descurc si singura, incat mi-e rusine sa-i spun lui taica'miu sa scoata toate hartiile alea pentru mine. plus ca vreau sa le dovedesc alor mei ca pot sa ma descurc foarte bine cu o chestie atat de simpla ca facerea unui buletin. imi plac adultii mai mult decat imi plac adolescentii, asa ca nu o sa fie o problema pentru mine sa intru in multe birouri si sa deranjez multi adulti. trebuie sa-mi pun cea mai decenta fata pe care o am, pentru poza de buletin. ugh, alta misiune grea.

am muuulte teme la romana pentru maine, deci o sa aman biciclatu pentru alta data. in schimb, vreau neaparat sa fac salata boeuf, cu sau fara ajutor. si nici nu o sa ma duc la madalina sa'i dau banii azi, pentru ca am uitat sa'i spun maica'mii sa'mi lase bani.

gata, gata, gata, ma duc sa fac baie. 20 septembrie fericit, lol. :3

10 comentarii:

A. spunea...

La multi ani,draga mea! Iti doresc o zi in care sa te simti cea mai speciala alaturi de cei dragi tie !

Grell spunea...

LA MULTI ANIII !!!!!111111!!!:3
Sper sa te distrezi cititn HP *am citit si eu niste fanfictionuri HP-related aseara...yum*.
Have fun being a grown up and all that jazz. Acum trebuie sa iti iei carnet si sa mergi in excursii neplanificate care se vor termina ca filmele alea horror de clasa B. :))

Camille spunea...

La mulți ani! Have a great day and an awesome year. C:

w/e spunea...

La multi ani! :3

mB spunea...

Happy Birdday eerr...Birthday :3

dorina. spunea...

@A - multumesc, diri! >:D< chiar asa a fost. :3

@Grell - am citit un pic de hp dimineata, n-am putut citi mai mult de 100 pe pg din cauza lu dolores jane umbridge. o urasc! i don't like fan-fics hp related because i think the books are just perfect.

si da, chiar intentionez sa fac chestiile alea. :))

@Camille - merci, la fel si tu! :3

@Sorana - merci, sorana! >:D<

@Andreea - merci, andreea! >:D<

Laura spunea...

Nu vreau sa ma intelegi gresit. Si noi priveam cu aversiune aceste masuri de ordine si disciplina. Ne deranja f. taaare atunci cand ni se impuneau anumite chestii...caci adolescenta nu e varsta care se impaca bine cu conformismul... :)) Ideea e ca dincolo de trezitul de dimineata, dincolo de uniforma sau teme...se afla formarea voastra de oameni punctuali, decenti si respunsabili. Scoala va pregateste pt ceea ce urmeaza!

Laura spunea...

Pe vremea comunismului nu numai ca nu intrai in scoala fara o tinuta mega-decenta, dar nici nu aveai voie sa te plangi... Nu confunda lucrurile! :)

dorina. spunea...

inteleg, doamna profesoara, importanta scolii. stiu ca ne ajuta sa ne formam si sa ajungem cine vrem sa fim si mai inteleg si ca faptu ca ni s'a impus uniforma nu strica (putina disciplina nu strica niciodata), atata doar ca ne'a dat putin peste cap. in a doispea avem stresul cu bacul si la el s'a mai adaugat si stresul cu uniforma: trebuie sa fim atenti in fiecare dimineata la cum ne imbracam, mai mult ca de obicei. si nu, nu'mi consider liceul comunist, doar ma luase valul putin. :)

Laura spunea...

Si noi trecem prin asta... Chiar daca nu purtam uniforma, nu putem veni cum ne tuna prin cap, nu?!