marți, 6 septembrie 2011

y u no rain?

deci pe bune, 6 zile de toamna fara nicio ploaie de toamna, fara niciun nor, fara niciun frig? ._.

1. visez de vreo cateva nopti incoace acelasi vis tampit (pe langa alte cateva, mai putin tampite.) intru in ruinele unei cetati si in mijloc este o gaura mare. nu stiu cum fac, dar de fiecare dat alunec si sunt pe punctul de a cadea in gaura aia. si mi'e foarte foarte foarte frica! simt si stiu ca sunt in patul meu, dar totusi imi este foarte frica sa nu cad. dar din fericire, mereu apare cate cineva pe acolo si ma salveaza. in prima noapte a fost blade (habar nu am de ce, nici nu stiu prea multe despre el, nici nu am vazut filmul, nici nu m'am gandit in ultimul timp la el.). in a doua noapte a fost gianina v. (o fosta colega, de care m'am rugat ceva pana sa ma salveze. stupid cunt.), in a treia noapte a fost nicoleta d., in a patra noapte a fost grell (fenx, dude.), iar in ultima noapte (noaptea trecuta) a fost un tip... nu sunt sigura daca e actor sau daca e celebru, dar stiu ca l'am mai vazut.

2. am fost la biblioteca azi, cu nic, si mi'am luat urmatoarele carti:
  • matusa julia si condeierul de mario vargas llosa, pentru ca e mario vargas llosa si me gusta. 
  • ramasitele zilei de kazuo ishiguro, pentru ca am tot vazut citate din ea pe net si pentru ca kazuo ishiguro mi se pare cel mai tare nume si'l repet in cap ca o retardata.
  • scrisoare de dragoste de mihail drumes, pentru ca m-a frecat la cap "m-a corupt" nicoleta cu ea. am inceput si e draguta si usoara si mi'era dor de stilul lui drumes.
  • harry potter si pocalul de foc, harry potter si ordinul phoenix, harry potter si printul semipur, harry potter si talismanele mortii. adica ultimele 4 heri potăre. my tear ducts are ready.
3. my house is back to normal! \:D/ camera mea e mai mov decat a fost vreodata si nici nu ma deranjeaza asta. it's good to be home.


FUCK YEAH!

7 comentarii:

Ruki spunea...

-1. This way of posting comments sucks.
0. Nu ploua si nu e frig pentru ca Dementorii sunt din nou sub controlul Ministerului Magiei care e condus de o persoana competenta acum.
1. Eu ii visez pe Bill si Fred de vre-o saptamana, doua. Cate-odata si pe George. Dragii
2. Prepare for some SIRIUS THINGS in Order of the Phoenix. It gets me everytime.

Ruki spunea...

* Dragii de ei.

Grell spunea...

Si eu o sa ma apuc sa devorez *iar* heri potarele.
Nu-i nici o problema. te-as salva de la o gaura anytime *pedosmile*
Si eu visez tipi pe care nu ii stiu.
Citisem eu ceva odata legat de asta da meh, slipped my mind.

Nici eu nu inteleg de ce caca-maca nu ploua! Vreau sa ploua. O ploaie dinaia tristache si rece. Si eu sa fiu singura ciudata care merge singura pe strada cu muzica tristache ca ploaia in casti. Si sa am basca-soseta pe cap. :3 Si hanoracu meu ratty.

Damn, me gusta autumn.
deabea astept sa beau dimineata un ceai si sa citesc cand e racoare si innorat afara. LADYBONER.

O doamne mi se inchid ochii.
Ma duc sa buenas nachos-esc ca maine ma duc pana la mama dracu de dimineata cu stiulete ca sa imi iau niste carti de la posta la podu grant si habar nu am pe unde e.
MEH.
Hai vezi poate in seara asta te salvez iar din flacarile iadului.
Sau de la gaura *nu ar fi prima care te suge lame pun*

mB spunea...

De ce poti sa iei asa multe carti de la biblioteca? DE CE?!

Grell spunea...

HA!PLOUA!!
MUAHAAHHAHAHAHAHAAHAHAH

dorina. spunea...

@Ruki: -1. What way?
0. release the dementors for like a day or two. i want some rain.
1. eu l'am visat numai pe ron. :D
2. can't wait! s'asa ma oftic maxim ca nu avea si prizonierul. e unul din filmele mele preferate.

@grell - bai, aseara nu m'ai mai salvat de nicaieri, dar merci pentru intentie.
ladyboner si la mine! si merci pentru comentariile lungi si care ma fac sa rad, dude! :3

@andreea - actually, pot sa iau mult mai multe. gen, foarte multe. cate vreau eu. :D noi nu avem nici limita de carti, nici o perioada dupa care trebuie sa returnam cartile, nici amenda. plus ca doamna bibliotecara are incredere in mine, pentru ca vin destul de des. am o carte care are fix un an si jumate de cand am luat'o de la biblioteca. :)

@grell - argh, pe mine azi doar m'a amagit cu cativa nori. -.-

Grell spunea...

@in mod evident tu:
Aici cred ca pe la 6 dimineata a plouat *cacamaca* eu m-am trezit la 8. *Din cauza ca ciufutu meu de telefon era dat cu o ora inapoi si eu nu mi-am dat seama din cauza ca...well...eu niciodata nu stau bine cu 'simtu timpului' either too late or too early.*
OO trebuie sa updatez putin blogu ca s-au intamplat multe azi si dada trebuie sa incarc mintea tuturor cu chestii nu chiar folositoare *muhaha*.
Da a fost umezeala si zapuseala *I digressed*

brb ma duc sa iti dau comentariu la postu nou=))