luni, 10 octombrie 2011

blinded by the lights .

vremea asta de rahat si calculatorul meu idiotcretinfmm ma fac sa injur! si nu pot sa injur in gura mare pentru alde maica'mea sunt in cealalta camera si nici pe blog nu pot sa injur, din respect pentru profa de filo si pentru diri. imi raman lacrimile de nervi, dar nu. 

pnm, eram high sau ce dracu aveam cand am spus ca vreau sa vina toamna?! si daca totusi nu eram high, cu siguranta nu la toamna asta m-am referit! ce cacat de vreme e asta, cand imi ingheata creierii capului numai cat ii scot 3 secunde pe usa?! nu, am zis ca nu o sa plang de nervi si nu o s-o fac, ce plm?!

puteti sa nu mai credeti niciun cuvant din ce scriu, in viata vietilor voastre, dar eu VREAU VARA, vreau sa lesin de cald, sa-mi vina sa-mi jupuiesc pielea de pe mine. imi vreau bronzul inapoi!!! imi bag picioarele in ea de toamna si in frigalau asta. de maine ma iau la tranta cu ea. sa vad cat o tine. o sa pun pe mine toate bluzele pe care le gasesc, toti pantalonii si toate sosetele si tot ce mai prind in mana. ah, si nici faptul ca sunt in thattimeofthemonth nu ajuta deloc.

lasand la o parte cacatul asta de vreme si troaca asta care se vrea calculator, pauzele doişpedeilor (familia lexicala a "cuvantului" 12 D, by moi: doişpedeu, doişpedee, doişpedei.) (treceti peste faptul ca nu e o familie lexicala adevarata, va rog. multumesc.) au devenit de azi mult mai distractive decat erau pana acum, multumita cămăruţei (si prin camaruta vreau sa spun 50 de cm pe 50 de cm.) in care se afla cosul de gunoi, camaruta cu care este dotata fiecare clasa din scoala, dar si datorita gradului de retardeala al unor dragi colegi de'ai mei. o sa va explic despre ce e vorba, dar mai intai vreau sa spun cum i-am descoperit bivalenţa camerei aleia.

totul a inceput acum ceva timp, cand my lovely friend *a se citi "nu te mai suport, oano."* m-a bagat, intr-o pauza, in camaruta aia, din pura placere de a ma tortura fizic si psihic. ce am facut eu cand m-am trezit blocata in chestia aia: am scos telefonul sa fac putina lumina (in caz ca ati scapat asta din vedere, acolo se afla cosul de gunoi si cum noi nu suntem chiar campioni la baschet, toate ambalajele si treburile care ar trebui sa se afle in cos, sunt pe jos.) si sa vad ce se petrece pe acolo. cand am vazut care e treaba, am stat pur si simplu cu mainile in san, asteptand sa se indure cineva si sa ma scoata de acolo, lol. de partea cealalta a usii, oana impingea, crezand ca eu ma zbat sa ies. eu, una, nici macar nu stiam ca exista o clanta pe partea de usa unde eram eu, ca sa incerc sa o deschid. eniuei, dupa vreo 2 minute, am iesit de acolo. practic, ala a fost botezul camerei aleia, momentul in care i-am aflat bivalenţa (nici nu stiu daca exista cuvantul asta. sa caut. oh, exista.)

astazi, ca sa-l pedepsim pentru riad pentru obraznicia de a o lasa pe corina singura dupa ce i'a spus ca o apara de noi, l'am bagat la coş. just like that. a stat acolo vreo 3 minute, zbatandu-se sa iasa, apoi i-am dat drumul. a deschis usa incetisor, cu o moaca de soricel speriat si cand a vazut ca e liber terenu: " VA URASC PE TOTI!" it was fucking priceless. =)) ba nu, iesirea lu' paulis, care a urmat dupa riad, cand ne'am dat seama cat e de amuzant sa bagi lumea la cos, a fost priceless. dupa paulis a urmat corina, irina, nicoleta, marci, tsopi, bodo, si blabla, multi altii, vreo 13 in total, toti filmati de irina si mihai.

noua ni se pare super-amuzant si deloc bully-itor si de accea ne-am hotarat ca o sa-l transformam intr-un sport unşpedeiesc (ha, alt cuvant!). gen, toata lumea o sa treaca la un moment-dat prin experienta asta si o sa punem acolo in camaruta aia un pix si o foaie ca sa scriem ce ne trece prin minte cand ajungem pe acolo. hihi.

PS - cand am inceput postul asta eram nervoasa, pe la mijloc am devenit hiperactiva, acum mi'e somn.
PPS - ŞASEEEEEEEEEE ZILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
PPPS - poftim, mihaie, am scris despre ce voiai tu sa scriu. btw, tre' sa ii gasim un nume super-cool ca "PENNY CAAAAAAAN!"!

ktnxbai.

11 comentarii:

oni spunea...

eu. nu. te. mai. suport.
p.s.: si ce daca "ŞASEEEEEEEEEE ZILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!" te mariti si ar trebui sa stim? sau altceva asemanator?

dorina. spunea...

ŞASEEEEEE ZILEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Scruffs spunea...

No tulai domne, amu she's cuvintili ale urâti?

dorina. spunea...

i know, i know, i know. m'am straduit, mai bine de atat nu am putut.

no tulai, da' tu she păţîşî cu acşentu asta? stiu deja ca ai accent. :))

Manu spunea...

ce dor imi e de cămăruța aia:)).si noi faceam chestii de genu.pe mine m-au inchis acolo inainte de teza de la franceza,si am iesit pe la si 5,cnd incepuse teza,fara sa stiu ca profa era in clasa=)).ala ar fi un loc bun de chiulit de la ora,cu speranta ca nu cumva profu/profa sa arunce vreo guma ceva la gonoi:))
p.s: si la noi gunoaiele erau pe langa cos,niciodata în:))
p.s.1: vreo oferta ceva pentru cartea aia?:))

oni spunea...

manu, nu a vrut nimeni cartea si a ramas la mine.
de'ai sti cat suflet am pus in a'i face reclama. i'am luat pe toti la rand si toti ne'au refuzat.

Andera Y spunea...

=)))) M-a super amuzat postu' asta! :)) Si eu vreau vara si bronzu' inapoi si si mie mi-au inghetat creierii si in momentu' de fata am unghiile vinete de frig si stau cu esarfa la gat... :D
Imi plac posturile astea cu peripetii de la scoala. Cateodata as vrea inapoi, dar doar ca sa fac lucrurile diferit...

Laura spunea...

Nu e vina voastra, camaruta aceea cere oaspeti. :)) Glumesc, desigur...

livia spunea...

in legatura cu camarutza aia.. :)
eram inaintea orei de latina. nicoleta se gandeste sa se ascunda unde era cosul de gunoi, de colega ei de banca.
numai ca se suna, intra profa noastra de latina (d-na Stanutza ... mai e la liceu?). noi - liniste deplina. nicoleta s-a prins ca e ceva in neregula:D . Incepe profa sa faca prezenta. :)))) Ajunge la numele nicoletei. noi nu stiam ce sa zicem. ne gandeam poate are de gand sa stea o ora intreaga acolo... Dar ea NU! Iese cu capul plecat ... "PREZENT!" :)) Comentariile de dupa ale profei au fost pe masura situatiei.. am murit de ras cu totii :P

Laura spunea...

Si noi am avut la latina acelasi incident numai ca victima a fost un baiat de la alta cls. Cand am vazut-o pe d-na Stanuta venind, ne-am fastacit si l-am bagat in dulap. A stat toata ora acolo.

Manu spunea...

saracu'baiat:))