sâmbătă, 1 octombrie 2011

douşcinci.

am avut cel mai stupid vis, in care tata era urmarit de politia italiana si a fost prins si bagat la inchisoare si a aparut la tv si scria si pe twitter si alte detalii pe care nu vreau sa mi le amintesc. btw, ieri a fost ziua lui, i'am dat big hug si el mi'a dat bear hug si mi'a trosnit oasele. mama radea de mine ca ramasesem un pic paralizata dupa ce mi'a dat drumul din bear hug.

am racit. de fapt, nu inca, deocamdata am doar amigdalele umflate si rosu in gat si nu pot respira si am si o durere idioata de cap, dar presimt ca o sa racesc. cel mai nasol e ca mi'a disparut pofta de mancare si ca nu pot dormi noapte. uitasem cum e sa fii "racita". X_X si presimt ca o sa si ragusesc.

ma consolez in continuare cu hank moody si cu harry potter. de fapt, harry potter mi-a cam acaparat imaginatia. am terminat printul semipur si nu vreau sa incep talismanele pentru ca e ultima carte si pentru ca e foaaarte trista si tensionata si cu multe lupte, certuri, cautari si alte chestii neamuzante. sau cel putin asa am vazut in film. anyhow, thoughts after finishing "harry potter and the half-blood prince":
  • ginny e asa amuzanta, desteapta si curajoasa in carte, pe cand in film, mormoloaca aia de bonnie wright sau cum o chema-o o face sa para o papa-lapte care nu il merita pe harry. sau poate pur si simplu ma enerveaza fata ei. im place cuplul format de harry si ginny, mult de tot, poate chiar mai mult decat cuplul format de ron si hermione.
  • la fiecare carte hp pe care am citit-o, mi-am imaginat personajele altfel decat in film. mai ales pe harry (daniel radcliff is not my harry potter!), ginny, sirius, lupin, domnul weasley.
  • il iubesc pe draco malfoy. 
  • si pe luna lovegood.
  • snaaaaaaape! stiu ca e nevinovat si ca merita increderea pe care dumbledore a avut-o in el, dar vreau sa ajung la capitolul in care afla si harry asta, ca sa inteleg mai bine. oh, si cel mai curajos om pe care l-a cunoscut harry vreodata sau nu, tot un cretin care se purta urat cu toata lumea doar pentru ca a fost bully-it in adolescenta ramane. bitch, please. ai crede ca dupa douazeci de ani ar trece peste, dar nu.
  • dumbledore e de departe personajul meu preferat (sorry, ronald), si ii plang de mila lui harry, acum ca a murit.

5 comentarii:

w/e spunea...

pentru ca a fost bully-it in copilarie si pentru ca fiinta pe care o iubea era impreuna cu inamicul lui! i'm sure that could piss anyone off for a lifetime [-(

mB spunea...

Dumbledore e si preferatul meu :3

mB spunea...

Si apoi Luna <3

dorina. spunea...

@Sorana - mpai, eu ma gandeam ca mai corect era, daca tot a fost bully-it si stie cat de nasol e - sa nu le faca si el acelasi lucru elevilor sai, dar, ma rog.

@Andreea - o ador pe Luna! :3

w/e spunea...

da, a fost cam urat din partea lui, dar... e de inteles, methinks. adunase o tona de tensiune si de frustrare si era destul de copilaros si de razbunator incat sa o arunce pe altii D: