sâmbătă, 8 octombrie 2011

i could really use a wish right now.

la mine, o zi proasta se cunoaste dupa cat de mult timp stau pe net. si azi am stat foarte mult. nu vreau sa ma duc luni la scoala, dar nu vreau sa pierd singura ora de geografie din saptamana. mi'am ales facultatea - alta decat cea din postul ala despre facultate. multumesc, diri. :3 ma rog, nu chiar ales de tot, dar din ce am citit eu pana acum despre ea, imi convine.



au 3 specializari: publicitate, jurnalistica, relatii publice si poti sa ti-o alegi dupa 3 semestre. that's not a bad thing. that's actually usefull. media de la bac nu conteaza - mi-a cam pierit dorinta aia imensa de a lua note super-bune la bac - pentru ca se da un examen de admitere la romana: MI-E FRICA DE EL! dar in mare, ma vad intrata. am si o rezerva, la limbi straine.

e in bucuresti si e jurnalism. tineti minte postul in care spuneam ca fug de litere si jurnalism ca dracu de tamaie? eh, uite-ma cum dau la jurnalism si la limbi straine. DE CE AM TENDINTA SA FAC MEREU LUCRURILE PE CARE SPUN CA NU O SA LE FAC?! si viceversa e valabila.

ma duc sa caut stelele cazatoare. si sa mananc.

14 comentarii:

A. spunea...

Deci...pune-te cu burta pe romana ! Da' bine de tot! Poate parea un examen usor la prima vedere dar sunt f.f.fmulti copii pregatiti care vin din toata tara.Pentru orice eventualitate,fii atenta si la notele de la bac.Nu te culca pe-o ureche! Bafta si sa fie intr-un ceas bun!

dorina. spunea...

1. ugh, o sa ma pun. :-s
2. nu o sa ma culc pe-o ureche. nu am de ce.
3.o sa fiu atenta.
4. multumesc. :D

Cris spunea...

Imi aduci aminte de Hayley Williams. :)

dorina. spunea...

bicăuz of the picture? mi s-a mai spus. acum nu mai sunt asa la par. :< s'a luat si is intr'o mie de nuante. :-L

Cris spunea...

Si euuuu vreau sa ma fac roscata. Defapt as vrea ceva in genul Cristinei din Weekend cu mama. Nu stiu daca prinde fix culoarea ei. Eu am parul saten :(

dorina. spunea...

si eu tot satena sunt si fix culoarea ei am avut-o. 2 tuburi de palette phoenix fire. :D

Cris spunea...

mersi:*

Cris spunea...

Aaa si stii ce voiam sa te intreb. Apropo de weekend cu mama. Stii vreun site ca lumea de unde pot sa dau comanda online pt cartea ControlAltDelete?

Andera Y spunea...

Yesssss!!! Cea mai buna alegere! :D Adica ce amai buna alegere pentru mine... =)) Serios acu, ma bucur ca ai ales o facultate in Bucuresti. Da, nu-i roz aici, da' sunt sigura c-o sa te descurci. Succes!!! :)

dorina. spunea...

@cris - http://www.librarie.net/carti/122586/ControlAltDelete-Weekend-mama-Vera-Ion gen?

@andera - multumesc. >:D< ne vedem la o cafea cand o sa incep facultatea? :3

Cris spunea...

gen gen ^^

dorina. spunea...

:)) e buna?

Cris spunea...

cartea sau adresa? :))
Jk. adresa e foarte buna.

Andera Y spunea...

Evident!!! Pai cum se poate altfel? :D Eu abia astept!! :D