marți, 4 octombrie 2011

lucruri pe care poti sa le faci la bibiloteca:

(daca biblioteca este dotata cu calculatoare)

  1. vorbeste cu persoanele de langa tine. da' nu personal, ca doar ai facebook.
  2. asculta melodii pe care nu le'ai mai ascultat de mult si pe care probabil nu le'ai asculta daca nu ai fi la biblioteca. de exemplu: i just had sex, like a boss si alte melodii de la lonely islands. la casti daca ai respect pentru doamna bibliotecara.
  3. verifica bloguri.
  4. comenteaza bloguri.
  5. verifica mailurile.
  6. scrie pe blog.
si in final, daca vrei neaparat..

    7. imprumuta carti.


the moral of the story is: azi am facut doar 3 ore, like a baws. nu sunt acasa, sunt la biblioteca, deci nu stiu daca mai am net. :D

2 comentarii:

Andera Y spunea...

Bineinteles bineinteles! Luat la cunostinta! La urmatoarea ocazie cand ma voi mai afla in biblioteca voi sti clar ce-am de facut. :D Ar trebui sa scoti un manual de tipsuri! :D

dorina. spunea...

baaaaaai, ce idee mi'ai dat! :)))) merci frumos, am luat si eu la cunostinta! :D