joi, 6 octombrie 2011

nu e vina mea ca orice altceva de pe internet e mai interesant decat tema mea la romana.

cum ar fi clubul asta format din mine, Andreea si Grell - "clubul salbaticelor" - care e foarte tare. in seara asta am avut prima petrecere la care fiecare a contribuit cu ce a putut - paduchi, pietre, carne de mamut, coaie de camile pe pereti :-" - si am ras mai mult decat am ras toata ziua. srsly. tankiu!


eu, cand profa de engleza ma confunda cu dumi si'mi spune "dumitra" in loc de "dorina" si viceversa. sau cand profa de filosofie imi spune ca si ea ma confunda cu dumi si ca semanam. nu semanam! deloc! in plus, eu sunt "colega irinei" si ea este "colega lui mihai". forever! ghidati'va dupa asta. pe mihai si pe irina nu aveti cum sa'i incurcati. 




astazi vorbeam cu mihai despre responsabilitate - mult spus, dar fie - si el mi'a spus ca's cea mai iresponsabila fiinta pe care o cunoaste. i'am cerut un motiv si mi'a dat vreo 5 si asta mi'a dat de gandit. nu mai vreau sa fiu iresponsabila. persoanele iresponsabile au numai de pierdut si m'am saturat de asta. asa ca o sa notez motivele pe care mi le'a dat el si o sa lucrez la transformarea mea dintr'o persoana complet iresponsabila intr'una responsabila. chiar o sa fac asta. 


am facut o ciumegarie smecherie si am mesaje fara numar. :3 


chiar ar trebui sa termin tema la romana. -.- pa-pa.

8 comentarii:

Laura spunea...

Semanati doar...pe ici pe colo, prin punctele esențiale!

dorina. spunea...

da' colegii nostri de banca nu seamana, puteti sa ne retineti dupa ei. :))

Cris spunea...

Look who's back. :)

Laura spunea...

Imi cer scz!

Grell spunea...

Votez ca, clubul salbaticelor sa fie numit :Clubul salbaticelor &co(i).
Mi se pare mult mai reprezentativ.
=))))
Lasa ca pe mine DUPA 3 ANI colegii inca ma mai striga dupa numele lu sormea. NICI NU SEMANAM! Ea are paru lung eu scurt, ea roscat eu negru, eu port ochelari si am pirs, ea nu. Eu port camasi si bocanci, ea tricouri si tocuri in rahat.
Bitchez be cray cray

dorina. spunea...

@Cris - heeeey, dudenstein! y u no write on the blog anymoar?

@Doamna Calmuc - nu aveti pentru ce sa va cereti scuze. :)

@Grell - eu sunt de acord cu propunerea ta! :))

vai, da la cat semanati ar fi imposibil sa nu va confunde. if they're blind and extremely retarded.

Cris spunea...

Ba da. Imposibil sa ma las. Numai ca nu am avut timp. Tre sa ma tin si de blogger si de tumblr(dupa ce imi amintesc parola).

PS: la fel de fain scrii :*

dorina. spunea...

Am mai intrat de cateva ori pe la tine si inafara de background nu se schimbase nimic, nu era niciun post. Apuca-te de blog, ca stii ca imi place cum scrii! Si merci. :3 :*