duminică, 2 octombrie 2011

scorţilapte. :3

stiu ca v-am tot amagit ca o sa raman net-less zilele astea si asta nu s-a intamplat, but tomorrow is the day. i think. am un feeling. deci s-ar putea ca asta sa fie ultimul post pentru un timp. nu am descarcat toate serialele alea pe care mi le-ati recomandat, am doar primele 2 sezoane din californication, primul sezon din misfits (pe care l'am mai vazut, dar nu'i bai) si primul sezon din pushing daisies, plus cateva filme, dar o sa ma descurc, atata vreme cat il am pe moody.

azi m-am trezit cu cea mai shitty dispozitie si cu cea mai mare durere de cap, dar amandoua au disparut cand am inceput sa citesc "sunt aiurita si se ia!" (really lame, in original e "stupid and contagious"), asa ca asta o sa fie un "omagiu" pentru aceasta minunata carte.

asadar, iubesc cartea asta din motivele care urmeaza:
  • never fails to make me smile. e foaaarte amuzanta, un pic cheesy, dar in general e originala si are intorsaturi de situatie care te lasa cu gura cascata (ma rog, macar pe jumate)
  • mi-a facut cunostinta cu muzica buna, cu nirvana, blondie, the eagles, cu multe melodii frumoase si vechi, de pe vremea cand lumea facea muzica de dragul muzicii. btw, "stupid and contagious" e din "smells like teen spirit" a lui nirvana. 
  • m-a invatat singura injuratura in franceza pe care o stiu: mange a bitte.
  • m-a invatat singura injuratura in germana pe care o stiu: essen der goeckel.
  • m-a facut sa ma indragostesc de new york si sa vreau sa ma mut acolo si sa imi beau cafeaua la starbucks in fiecare dimineata.
  • brady si heaven, personajele principale, au la inceput o relatie d'aia soarece-pisica, apoi evolueaza in prieteni si bineinteles, se indragostesc. imi place relatia lor, pentru ca la prima vedere, singurul lucru care pe care il au in comun este muzica, dar apoi, daca te uiti mai bine, vezi ca brady este versiunea masculina a lui heaven si invers. ;3
  • scorţilaptele (in engleza cinnamilk. in romana suna mai bine, wow) este inventia lui brady si reprezinta laptele care ramane dupa ce ai terminat cerealele. ah, si e cuvantul meu preferat!!! 
  • nu-mi mai vine nimic in minte acum, dar concluzia e urmatoarea: cartea e adorabila, cititi-o!

mi-e foame, am mancat foaaarte putin weekendul asta, cred ca am slabit vreo 2 kg. dar nu pentru ca sunt racita, nope, aia a fost alarma falsa. deci ma duc sa mananc. apoi o sa ma pun sa invat si sa scriu, pentru ca - ca o procrastinatoare adevarata - am lasat temele pe duminica seara, fuck me. so goodbye. o sa-mi fie dor de facebook si de twitter si de tumblr si de blog! poate in timpul asta cat nu o sa am internet o sa'mi faca o viata sociala adevarat. kiddin, mi'e bine asa. dar o sa incep neaparat sa fac lucrurile din imaginea din postul trecut.
 

pa-pa. 

  

10 comentarii:

A. spunea...

ce titluri ciudate ai! :D

dorina. spunea...

am explicat de la ce vine titlul.

w/e spunea...

vazusem titlul si ma chinuiam sa imi amintesc de unde stiu cuvantul si apoi am citit postarea si aww. i loved that book!

mB spunea...

O sa aduc cartea la Cluj cand ma intorc in octombrie :3

A. spunea...

da,citisem explicatia,dar tot ciudat e ! :D

dorina. spunea...

@Sorana - faptul ca si tie ti'a placut imi confirma din nou cat e de misto cartea!

@andreea - you do that, merita!

@A. - pai, da, e un pic ciudat, da in acelasi timp e foarte adorabil. :)

Andera Y spunea...

Cand am citit titlu' m-am gandit automat la laptele pe care-l torn peste Cini Minis. :))
Pare foarte draguta cartea. Poate ma incumet si eu s-o iau. :D

Camille spunea...

Eu mă gândeam la Fulga sau whatever, în special la mierlapte și mă întrebam,în timp ce citeam postul, dacă nu cumva au și scorțilate sau ceva asemănător.
În schimb, cartea e super-cute, deși mi-a displăcut complet titlul tradus. Partea mea preferată(de fapt, singura pe care mi-o amintesc momentan) e legată de pistruiul Brady, haha.

w/e spunea...

.o. that was cute! :o3

dorina. spunea...

@Andera - :)) pai ia sa te incumeti. :))

@Camille - nici mie nu imi place absolut deloc cum au tradus titlul. e foarte stupid si de'aia mai de fiecare data cand ma intreba cineva ce citesc spuneam "stupid and contagius".

eu nu imi amintesc de partea aia si nici nu am ajuns la ea inca. m'ai facut curioasa.

@Sorana - :3