duminică, 9 octombrie 2011

treişcinci.

nu am fost niciodata mare fana gossip girl. am privit primul si al doilea sezon la tv si mi-au placut, dar nu atat de tare incat sa vreau sa-l descarc si sa-l privesc si blabla. dar acum am vazut pe tumblr niste poze gif-uri cu dan si blair (this&this) si.. vedeti si voi cum sunt in poze, and i was like: DE CE NU M-AM GANDIT LA ASTA?! si acum vreau sa privesc gossip girl. vreau, vreau, vreau. da' nu mai stiu unde am ramas. :/ si ma enerveaza jenny asta goth si rebela si plm. nu-mi place de jenny asta. erau destule personaje fucked up in serial, pe ea trebuiau sa o lase cuminte, asa cum era la inceput.

6 comentarii:

Cris spunea...

"si ma enerveaza jenny asta goth si rebela si plm. nu-mi place de jenny asta. erau destule personaje fucked up in serial, pe ea trebuiau sa o lase cuminte, asa cum era la inceput." Cuuuute. :3

Andera Y spunea...

Am incercat si eu intr-un timp sa ma uit la Gossip Girl, da' nu m-a atras... Am vazut doar cateva episoade... Da' parca Dan era cu Serena si Blair cu Chuck, nu? :))

dorina. spunea...

@cris - te referi la jenny? no capisco. :">

@andera - pai daa, dar ca in orice telenovela care se respecta, trebuie sa cupleze pe toata lumea cu toata lumea, nu?

Cris spunea...

Nuuu. Ma refer la felul mad cute in care descrisasi :))

dorina. spunea...

oh, i see. :3

Andera Y spunea...

Aaaa corect corect! Deci toti se schimba intre ei acolo... Da, clar nu ma uit. :))