miercuri, 19 octombrie 2011

treișnouă. - o saptamana fara net.

mpai, nu imi dau seama ce as mai putea face pe net si inainte sa ma ridic si sa imi caut carti, as putea sa mai scriu ceva.

nu vreau sa ma duc acasa, pentru ca acolo ma asteapta, pe langa un calculator fara internet si fara episoade noi din seriale, o gramada de invatat pentru testul de maine la istorie. asa ca o sa stau aici pana pe la 11 jumate si abia apoi o sa imi iau nepotul de la gradinita si o sa ma duc acasa. pe drum, o sa imi cumpar acuarele, ca sa si pictez. v-am spus cat il urasc pe profu de desen si pretentiile lui? daca voiam sa fiu notata pentru (lipsa) talentul(ui) meu la desen ma duceam la un liceu de arta. >.< deci dupa ce o sa ii pictez o sticla si o scrumiera si un pahar si ceva cu tema "armata romana" care trebuie sa aiba siluete in miscare, o sa fac ordine in fortareata mea, pe care o paresesc_chiar mai rar de cand nu am net, si cand o sa sclipeasca de ordine si curatenie, o sa ma apuc in sfarsit de albumul ala de familie. familia tudorii, nu familia doispede.

btw, someone in my class has gone mental. i'm scared for my life.

timpul trece muuuuuuuuuuuuuuuuult mai repede cand nu esti la scoala. (e un tip la calculatorul din spatele meu care asculta manele in casti si care se uita ciudat la mine pentru ca scriu repede, muhahaha. ce sa fac, ma inteleg bine cu tastatura asta. <3) v-am spus ca am terminat de citit harry potter? trista zi a mai fost aia. btw, sunt sigura ca hermione ar sti o vraja care sa ma scape de furunculi pentru totdeauna.)

gatagatagata, ma duc sa imi caut carti. :3

5 comentarii:

Mihai spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Scruffs spunea...

Iar furuncul mai copile? Dumitale ti joshi undi nu trebuii.

Andera Y spunea...

=))) Tin minte ca noi aveam la desen intotdeauna aceleasi teme fixe in fiecare an: cercul cromatic al lui Itten (parca asa era), de Paste aveam "Drumul crucii" (pe care toata lumea il copia de la mine ca reusisem eu prin nu stiu ce miracol sa fac multimea bine, asa ca mi l-a desenat profu' pe Iisus; chiar si asa, tot nu ma scotea din 8) si eterna oala aka "Natura statica" sau ceva asa... Venea omu' cu o ala de lut dupa el, urca scaunu' sus pe catedra, punea oala pe scaun si zicea: "Desenati! Cu umbre cu tot!"... :D

dorina. spunea...

stiulete, nu.i adivarat, nu vorghi prostii!

andera, ceva de genu am avut si noi pana acum si imi convenea de minune.

Laura spunea...

Imi amintesc si eu de cateva ore de desen. In fiecare ora realizam cat de netalentata sunt, DAR cunoștințele pe care le-am asimilat de la d-l Laurențiu sunt atât de bine structurate încât simt că n-o să le uit în veci. Mai mult decât atât, m-am folosit de ele când am lucrat la gradi. Tine minte: nici cea mai nesemnificativa informatie nu e inutila. :)