miercuri, 14 decembrie 2011

14/12.

o sa incep sa listez in fiecare zi cateva lucruri bune care mi-au facut ziua mai frumoasa. idee preluata de la andreea, care a luat-o de aici.
  • piggy back rides.
  • cînd profului de desen îi place proiectul tău (şi al nicoletei). mai ales ideea. 
  • cînd te ... "joci".
  • constanţă.
  • DARIA!
  • cînd cineva îţi spune că are o surpriză pentru tine. 
  • o oră de sport mişto.
  • închisoarea albă
  • cand, in sfarsit, existi din nou pentru ca ti-ai primit buletinul.
well, mi-e ca azi nu a fost una dintre cele mai stralucite zile, in sensul ca s-au intamplat mai multe lucruri urate, decat lucruri frumoase. dar o sa invat sa ma concentrez mai mult pe lucrurile bune. reteta mea pentru optimism. :D.

    2 comentarii:

    Laura spunea...

    Mi-am sters aproape toate postarile pesimiste. Vreau sa scot la iveala si lucrurile frumoase si haioase de care avem parte zi de zi.

    dorina. spunea...

    that's the spirit! :3