joi, 15 decembrie 2011

15/12

  • cand si altora le plac sandvisurile tale cu chipsuri.
  • masaje.
  • cand oamenii miros bine.
  • cand e ceata afara si te simti ca la hogwarts.
  • cand privesti "liceenii" cu clasa si razi de cat de false sunt personajele, de replicile idioate si de cat de prost joaca actorii. (tot cel mai tare film romanesc ramane!)
  • cand canti prin curtea scolii si profa de filosofie iti spune ca esti vocea romaniei. :))
  • sandivisurile Irinei.
  • cand te joci la designul blogului altcuiva si persoanei aceleia ii place ce ai facut. :3
PS - am uitat sa va spun ca acum vreo 2 zile a trecut andrei ruse pe aici, pe la mine pe bloaga. i fangirled. :3

    7 comentarii:

    mB spunea...

    Ce sandvisuri cu chipsuri?

    dorina. spunea...

    sandvisurile mele cu branza topita si cu lays. sunt yummy si se pare ca nu sunt singura care le considera asa. ^^

    Em. spunea...

    Si eu ma simt la scoala ca la Hogwarts, si cand e ceata si cand nu.
    Si mai ales pe director il compar (moral) cu Dumbledore si pe directoare adjuncta cu McGonagall.
    Si diriginta e sefa casei 12D :>

    dorina. spunea...

    aveam si eu o perioada cand imi comparam profii cu cei de la hogwarts. :))

    Scruffs spunea...

    Allison Reynolds

    dorina. spunea...

    what about her?

    Scruffs spunea...

    Ea manca senvisuri cu cereale si pixie sticks.