marți, 13 decembrie 2011

46 - leapsa cu carti. :D

1. Ce carte nu ai imprumuta si de ce?
Eu de obicei sunt persoana care iti baga pe gat carti care i-au placut. Imprumut orice, oricui. (dar asta nu inseamna incredere in oameni, inseamna inconstienta/prostie.) (<- note to self)

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?
Madam Bovary a lui Flaubert, pentru ca mi se pare o porcarie de carte.

3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?
As cumpara orice feluri de carti daca as avea bani. Sa spunem ca nu as cumpara "Trainspotting", pentru ca o am deja. :D

4. Ce carte nu ai citi niciodata?
Am momente in care cred ca as citi orice. Dar cand sunt la biblioteca si vad o carte cu o tema diferita de cele pe care le-am citit pana acum, nu o iau. As spune ca nu as citi sf-uri, dar am citit "Viseaza androizii oi electrice?" si mi-a placut mult. Deci habar nu am.

5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?
Nu-mi vine in minte nimic. Daca as putea sa scriu, as scrie despre orice. Ai finc.

6. Care ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tai?
Harry Potter, absoluement.

7. Care a fost cartea copilariei tale?
Heidi, fetita muntilor. Am primit-o la premiu cand am terminat clasa I si am citit-o chiar in ziua in care am primit-o, apoi am recitit-o de jdemii de ori.

8. Cartea pe care ai facut-o cadou ultima data ai citit-o?
Nu am dat niciodata o carte cadou. Decat daca s-ar numara si acele carti care nu imi apartineau si le-am dat "cadou". In cazul asta, nu, nu am citit-o.

9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?
Ugh. Cred ca toate cartile ma marcheaza mai mult sau mai putin. Ultima care m-a marcat a fost "Soni".

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua cu tine pe o insula?
Harry Potter. Pot sa iau toata seria sau numai una? Daca ar trebui sa iau numai una, as alege "The Order of Phoenix".

11. Ce carte pe care nu ai citit-o ai risca sa o iei cu tine pe o insula?
Orice carte a lui King.

12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de mai multe ori?
"Ensemble, c'est tout" - de 3 ori.

13. Numeste o carte pe care ai inceput-o dar nu ai terminat-o.
"Procesul" lui Kafka. E a doua oara cand am inceput-o si am lasat-o neterminata. We're just not meant to be together.

14. Numeste o carte plictisitoare.
Lunile de fiere ale lui Bruckner. Nu am citit decat vreo 20 de pagini, dar m-au plictisit.

15. Povesteste-ne cum cumperi o carte.
Rusine mie, am cumparat doar 3 carti in viata mea: "Trainspotting" am cumparat pentru ca mi-a fost recomandata, pentru ca am vazut filmul, pentru ca dadeam peste tot de ea;  "Anomalii" am cumparat pentru ca era ieftina (8 lei), pentru ca mi-au placut titlul si coperta; "Soni" am cumparat pentru ca am avut sansa: sor'mea isi facea comanda de nustiuce carte de pe o librarie online si i'am zis "stai sa'mi iau si eu ceva" si am ales'o pe "Soni", care facea ravagii atunci printre liceenii capitalei.

16. La ce renunti ca sa cumperi o carte?
As renunta laaaa net. Ca tot am observat ca pot trai si fara el. Dar nu pentru totdeauna.Si la mancare

17. La ce nu renunti ca sa cumperi o carte?
Haine? :D Sunt superficiala, stiu.

18. Cartile carei edituri iti plac cel mai mult?
Polirom, titonic, nemira.

19. Cat timp a trecut de cand nu ti-ai mai cumparat o carte? Cum se numeste aceea ultima carte cumparata?
Ultima oara am cumparat "Trainspotting". Anul asta, priiin mai, cred.

20. Ce carte/carti ai imprumutat ultima data?
Tot "trainspotting". I'am dat'o lu Oana s'o citeasca dupa ce am terminat'o eu si a citit'o de s'a rupt. :)

21. Cati tarani au participat la rascoala din 1907?
jdemii?

22. Care este scriitorul roman preferat?
Rebreanu, cred. Pentru "Ion" si pentru "Adam si Eva". Mai ales pentru a doua.

23. Care este scriitorul strain preferat?
King. "pentru mereu".

24. Ecranizarea carei carti ai dori sa o vezi?
Magicianul/Colectionarul, ambele ale lui Fowles.

25. Numeste o carte a carei ecranizare ti-a placut mai mult decat romanul in sine.
Nu imi vine niciuna in minte.

26. Numeste o carte buna cu o ecranizare proasta.
Nici aici.

27. Numeste un blogger pe care il citesti cu placere.
Andreea.

28. Numeste un blogger pe care ai vrea sa-l cunosti.
Andreeastiuletegrey.

29. Ce cantaret/trupa ti-ar placea sa concerteze in Romania?
Maroon 5. Sau Shinedown. Sau PAPA ROACH!

30. Numeste intrebarea care iti place cel mai mult - nu dintre acestea, ci, in general.
"Esti nebun?"

9 comentarii:

mB spunea...

Andreea-andreea eu? Oh, :">:">:">:"> (VIN IN BUCURESTI SI STAU DOUA ZILE!)

dorina. spunea...

Andreea tu. :3

pointless, eu is 280 de km distanta. :| darrr o sa mai fie ocazii.

Laura spunea...

O iau si eu!

dorina. spunea...

NU V-O DAU!

bine, v-o dau. glumeam. :3

mB spunea...

Oooh :(. Ne-am fi intalnit toaaate. Mew, mew.

Daaar, vor mai fi ocazii >:D<>:D<

dorina. spunea...

>:D< >:D<

oana spunea...

7. Si eu am avut cartea cu Heidi, tot de la premiu din clasa intai. Am citit-o de enspe miliarde de ori. Ultima oara prin a saptea cand am imprmutat-o nu-mai-stiu-cui.
9. Soni te-a marcat rau de tot.
20. Daca as fi continuat sa citesc trainspotting ajungeam mai rau decat tine dupa ce ai recitit soni.
31. (imagine) Pisica, tatuaje si sfarcuri?

oana spunea...

imaginea e de la postul de deasupra. imi era lene sa comentez si acolo.

dorina. spunea...

soni m-a marcat mai mult decat iti inchipui.