joi, 29 decembrie 2011

#61

mi-am promis ca vacanta asta nu o sa vegetez, si totusi iata-ma in a 6-a zi de vegetare. ar trebui sa ma ridic din pat, sa mananc ceva, sa fac niste curat in camera, poate o varianta la franceza, poate sa fac o baie, poate sa ies din casa. sa fac ceva productiv! in schimb, eu privesc "the vampire diaries" de cand m-am trezit, stau pe tumblr si ma plang pe blog. uneori ma urasc ataaat de tare! cred ca palma aia care sa ma scoata din lenea in care zac ar fi fost cadoul de craciun. 

oana, stii ca inca nu ti-am folosit canuta? da' stii de ce? pentru ca mi-a fost prea lene sa imi fac un ceai, o ciocolata calda, orice, de cand am luat vacanta.

v-am spus ca mi s-a stricat tastatura de craciun? acum mi-a dat old friend fosta lui tastatura, care are un space-bar turbat si niste anisori la activ si care imi place pentru ca sunetul pe care il scoate cand tastez seamana cu sunetul unei masini de scris. si  ma simt ca o scriitoare. which i'm not si puteti observa asta din greutatea din ce in ce mai mare cu care explic lucruri simte, ca similitudinea dintre tastatura asta si o masina de scris.

cred ca observati ca nu o sa reusesc sa scriu 100 de postari pana la sfarsitul anului. nu-i nimic, se adauga la lista infinita de lucruri pe care mi le-am propus si pe care nu am reusit sa le realizez. dar lucrurile o sa inceapa sa se schimbe din 2012. trebuie sa se schimbe. pentru inceput, o sa imi fac o lista cu lucrurile pe care vreau sa le fac in vacanta si chiar o sa ma tin de lista aia. apoi, vreau sa fac rezolutii dintr-alea de anul nou. probabil o sa postez ambele liste pe blog, pentru ca asta le face mai oficiale si cred ca asa chiar o sa ma tin de ele.


THIS!
atat.

Niciun comentariu: