sâmbătă, 31 decembrie 2011

63# - all that i'm after it's a life full of laughter

eu refuz sa cred prostia aia cu "cum ai intrat in 2012 asa o sa iti mearga tot anul". vrei sa spui ca daca intru in 2012 cu crampe si cu fata desfigurata de tata furuncurilor asa o s-o duc tot anul? well, fuck you, da' nu vreau sa cred asta.

cand ma gandesc la lucrurile pe care le-am invatat in 2011 (note to self: fa o lista cu lucrurile pe care le-ai invatat in 2011) primul care imi vine in minte este asta: sa-mi accept ciudateniile. i embraced my awkwardness this year. dovada clara a acestui fapt este ca am refuzat 3 invitatii la 3 partyuri diferite (din care 1 e la mai putin de 20 de m de casa mea) si am preferat sa fac ce imi era mai usor si mai comod. la fel ca sinatra, i did it my way. problema mea e ca la gandul ca s-ar putea sa pierd betia anului (cu toate ca sunt destul de sigura ca nu ratez mare lucru) sunt asa, cand ar trebui sa fiu asa. (MEMES - helping dorina express her thoughts and feelings since 2010).

primele chestii de care trebuie sa ma debarasez in 2012 sunt: comoditatea, lenea si procrastinarea. (ele inseamna toate cam acelasi lucru, buut..) pentru ca nu ma duc absolut nicaieri bun.

as vrea sa fac postarea aia cu rezumatul anului, dar nu cred ca pot. anul trecut am avut articolele de pe refuz(.blogspot.com) care mi-au fost de ajutor in a-mi aminti momentele cheie ale anului, dar acum nu le mai am si pe blogul asta am doar perioada august-decembrie. cred ca o sa-l fac, totusi, ajutandu-ma de agende si de carnetele. asta dupa ce rezolv toate lucrurile pe care vreau sa le fac astazi.



auf wiedersehen. :3

9 comentarii:

Laura spunea...

La multi ani! :)

A. spunea...

Nu trebuia sa iei in serios ce ti-am spus.Iar am glumit! Si iar nu te-ai prins!

dorina. spunea...

multumesc, la multi ani fericiti si dvs, profa! >:D<

doamnaaa diriii, nu ma refeream la dvs in special acolo. si oricum, asa se spune de anul nou, in general. uof, deloc nu ne pricepem sa recunoastem glumele una alteia! (e corect "una alteia"?)

A. spunea...

Uofffffffffff,Dorina! Nu suntem niciodata pe aceeasi lungime de unda!
:DDD

dorina. spunea...

vad. :(( poate de la anul o sa fim. :D >:D<

A. spunea...

Mon Dieu,combien de rouge il y a ici ! :))

dorina. spunea...

work in progress. :D

Laura spunea...

Sa nu uiti sa porti niste bani la tine in noaptea dintre ani! :))

dorina. spunea...

faza asta chiar as vrea sa fie adevarata. :))