duminică, 25 decembrie 2011

je ne regrette rien.

m-am uitat retrospectiv la 2011 si mi-am dat seama ca regret doar lucrurile pe care NU le-am facut. ca'ntotdeauna. in rest, a fost un an foarte dragut, cel mai dragut de pana acum, pare-mi-se. (pe ceilalti nu mi'i prea amintesc, de fapt.)

sunt hiperactiva. n-am stare. nu vreau sa stau acasa, vreau sa mai colindam, sa imprastiem bucurie, sa le dam si altora din entuziasmul si din buna noastra dispozitie, sa le dau ocazia sa ne auda colindand varianta prescurtata de mine de la "scoala gazda din patut". nu imi pasa cat de cheesy suna, asa ma simt acum. cred ca asta a fost cel mai neplictisitor si mai misto ajun de craciun, singurul pe care l'am petrecut cu "le colţ" si cu alti oameni dragi.

am fost la colindat, asa cum planuiam de mult timp (sincer, credeam ca o sa ramana doar la stadiul de planuri). prima oprire trebuia sa fie lupu' lu irina, dar nu era acasa, asa ca a trebuit sa ne ducem dupa el, la pepe, unde era si andreea, care ne-a dat niste prajituri superbune. deci de la 1 persoana pe care trebuia sa o colindam, initial, am colindat 3. si se pare ca le-a placut cum i-am colindat, altfel nu ne dadea andreea prajiturile alea bune si nici lupu PLUMCAKEu' ala delicios (nu pot sa retin plumcake. nu pot).

dupa, am fost la diriga mare, care a fost cea mai draguta si ne-a primit cu cel mai mare zambet! mi-a fost tare dor de dansa, de cum vorbeste, de modul dansei de a gandi, de camera aia supermisto cu biblioteca de la care nu puteam sa imi dezlipesc ochii. ca sa nu mai spun ca intr-o ora cat am stat la dansa, a repetat de n ori "cat ma bucur ca ati venit!". si mi-a placut si de domn' director, care a fost cu glumele la el, ca de obicei, si care mi-a provocat o dubla mini-criza de ras. cand am plecat de la diriga era noapte afara si ne era super-frica de olelei (e o traditie in macin ca de craciun baietii sa se imbrace in şube si sa isi puna niste masti naspa pe fete si sa mearga cu o ditai gasca la colindat. ei sunt olelelii si sunt foarte inspaimantatori.), dar am trecut si pe la profa de latina si am colindat'o si pe dansa putin. bineinteles ca nu se astepta sa venim si ca s'a bucurat sa ii vada pe doispedei.

dupa ce am plecat de la profa de latina ne-am intors la pepe, pentru ca fusesem solicitati sa ii colindam cuiva din italia, prin telefon. deci va dati seama cat de mult le'a placut de ne'au chemat iar, lol. de data asta nu am mai colindat pe plumcheicuri, am colindat pe un panettone - nici pe asta nu voiau sa'l ia, da' l'am luat eu, ca altfel "murea gibilan" - din care nu am gustat deloc, pentru ca l-a luat oana. nu va povestesc in detaliu intamplarea de la iesirea din blocul lui pepe pentru ca a fost o faza la care trebuia sa participi ca sa o intelegi si sa o si gasesti amuzanta. short story shorter: copii cu pocnitori, noi speriati de pocnitori, noi fugind, irina tipand: "va cunosc parintii! stiu unde locuiti!"

urmatoarea oprire era doamna iubita - care s-a suparat pe mine acum vreo 2 saptamani - si la care eu nu voiam sa merg, pentru ca ma asteptam la o atmosfera naspa si la o profa care nu vorbeste cu mine. dar nu a fost asaaaaaaaaaaa. de ce profii sunt mult mai misto in afara programului (bine, exceptand-o pe diri, care e misto mereu)? profa s-a comportat cu noi ca si cum am fi fost prieteni vechi. nu a renuntat, totusi, la a ne spune din 5 in 5 minute "ce ma enervati!", pentru ca nu voiam sa luam din ce ne oferea. am stat vreo ora jumate la ea, am povestiiiit, ni i'a aratat pe cateii dansei (happy si biri) siiii am descoperit ca nu mai e suparata pe mine! <3  dar nu am colindat-o, pentru ca eram rupti de la urcat 4 etaje (plamani de tebecisti) si oricum nu cred ca voia sa ne auda. :)) oh, inainte sa plecam a mai fost o faza la care trebuia sa participi ca sa ii intelegi amuzamentul, cand profa vorbea cu diri la telefon si i'a spus "copiii (adica noi) sunt la mine" si a sunat de parca ne rapise.

pe la 7 jumate am ajuns in sfarsit la "rezidenta cirease", la care am stat mult prea putin. dar cat am stat, ne-am simtit ca acasa, si sa fiti sigura ca o sa mai venim. mai ales acum, cand "am primit binecuvantarea". :)) [diri, sa nu va suparati ca am scris atat de putin despre dvs. mi-e somn.]

ce mi-a mai placut la ziua asta, inafara de chestiile pe care le-am povestit mai sus, a fost faptul ca am impartit buna dispozitie gratis. am refuzat bani de vreooo 4 ori, de la niste doamne foarte insistente, care nu voiau sa inteleaga ca noi colindam pe nuci si pe covrigi. ah, am uitat de baeyar, pe care l-am colindat pe strada si care ne-a dat 1 leu. ca tot vorbeam de generozitatea de craciun.

pampam. :3

2 comentarii:

A. spunea...

ba ma supar! glm.:)

Gia spunea...

Ce zi mistooooooooo! Trebuia sa veniti si la mine, ca eu numai covrigi am dat:)))) si portocale acre.