marți, 6 decembrie 2011

"lasă mîinile să fie crengi, nu rădăcini."

 (şi puşca descărcată.)

azi a plouat, mie mi-a fost cald si am stat in tricou. in clasa, nu afara, nu am cojonesii asa de mari. imi place sa cred ca in felul asta sfidez iarna, muhaha. si o sa o fac si maine. de fapt, pana pe 23 o sa vin numai in tricou la scoala.

decembrie a devenit din luna cadourilor, a sarbatorilor, a bucuriei de a darui si alte chestii de genul asta luna aia in care sunt stresata pentru ca am nevoie de multi bani si in care parca am mai putini ca de obicei. si ma simt naspa pentru ca vreau sa fac niste cadouri super-dragute si nu am bani de ele (si nici idei, ce-i drept). si plm, n-am nici "hambîţ". as vrea sa vina un necunoscut la mine si sa-mi dea un bitchslap gigantic peste mecla sa-mi sara toata lenea care zace in mine. toata. si sa fie neaparat un necunoscut, nu vreau sa-i dau satisfactia asta unui cunoscut. gen oana. alte leacuri pentru lene aveti?

vreau sa ma fac roz in cap, vreau o pisica portocalie, vreau bocanci si vreau sa mi se descarce dracu daria.

vorbesc mai urat ca de obicei. am recitit "soni" a lui ruse si sunt inca sub influenta ei. mi-a placut mult mult mult mai mult ca in clasa a X-a. am inteles-o mai bine si i-am apreciat si talentul lui ruse mai mult, de data asta. m-a facut sa vreau sa-i citesc si "dilar pentru o zi" si cele 2 volume de poezie. si stii ce draguta ar fi o continuare la "soni", draga andrei? :3 m-a facut sa ma indragostesc de capitala. imi place sa cred ca la anu o sa ma plimb zile, saptamani, luni in sir prin ea, o sa ma pierd pe acolo, o sa o cotrobai in fiecare coltisor, o sa o invat pe de rost, o sa ma imbat cu ea.

am o frustrare gigantica: nu am zi de nume. nu o sa ii iert pe ai mei veci pururi pentru asta.

astazi a fost ziua lui nic, nicole, nicului, nicoletei si maine o sa ii scriu un postălău imens, pentru că o iubesc. deal with that.

 gata. carpaţii nu o să se înveţe singuri. nightmareless sleep. :3

10 comentarii:

oni spunea...

vaco. deja ma gandeam ca pot sa te bitchslap-uiesc eu. :-L

dorina. spunea...

da, normal ca te gandeai. :))

niko spunea...

astept postul:*

dorina. spunea...

i'm sure you do. ^^

Laura spunea...

:))

Laura spunea...

Ce frumos va alintati voi!

dorina. spunea...

^_^

niko spunea...

dorino,eu astept postul ala odata!!!

andrei ruse spunea...

o continuare la soni ar fi ca un film american prost :)

m-as bucura sa citesti si noul eu roman, cat despre volumele de poezie, e unul singur, si e free pe net :)

multam de mentionari

dorina. spunea...

buna, andrei. cred ca ai dreptatea la partea cu filmul prost. si scuze, am inteles eu prost -prost de tot-, la partea cu cele 2 volume de poezie. o sa'mi fac de craciun cadou "dilar pentru o zi". multam ca ai trecut pe aici. :)