marți, 6 decembrie 2011

look what the cat dragged in

AM NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!

Mă simt ca şi capra din “Capra cu 3 iezi” cînd s-a întors acasă şi a văzut capetele iezilor pe fereastră rînjind bucuroase la ea. Adică mă simt cum se simţea ea înainte să afle că din iezii ei rămăseseră doar capetele alea. Cam morbidă comparaţia, recunosc. Mă rog, voiam să spun că mă simt bine, am sentimentul reîntoarcerii acasă. Mi-a fost dor de tine, blog, şi dacă ai fi fost o fiinţă vie, ţi-aş fi dat un mare-mare-bear-hug. Şi ţi-aş da şi ţie un bear hug dacă nu ai fi atît de departe. :3 Da, ţie.

Vreţi să vă spun cum a fost fără internet acasă pentru aproape doua luni ? Păi, nu a fost aşa de nasol cum mă aşteptam eu sa fie. Au existat şi scurte perioade în care « plîngeam » că vreau internet şi camera mea mi se părea insuportabilă şi îmi venea să sparg calculatorul ăsta pe care l-am învăţat pe de rost – fiecare nenorocit de fişier, fiecare nenorocit e document, fiecare nenorocită de poză, fiecare nenorocit de episod din fiecare nenorocit de serial, fiecare nenorocit de film (am văzut shaun of the dead de 3 ori ), fiecare melodie din playlist, chiar şi ordinea melodiilor în playlist -, dar erau perioade scurte şi rare. Spre norocul meu mai există şi irine care îmi furnizau californication şi mihai care îmi furnizau daria şi nicolete care îmi furnizau internet şi ore de tic care îmi furnizau 9gag şi biblioteci şi blabla, alţi factori care pe de o parte nu m-au lăsat să mă vindec de aproapedependenţa mea de net şi pe de cealaltă parte îmi mai alinau suferinţa de aproapedependentă de internet aflată în sevraj.  

It's good to be back, dar am nevoie de puţin timp să mă reacomodez cu interneţii şi cu scrisul pe bloagă.  Foarte puţin timp. Apoi o să vă scriu despre chestiile pe care le-am făcut în ăstea două luni şi care merită menţionate&memorate.


 

Niciun comentariu: