joi, 22 decembrie 2011

melancholia.

mi-e dor de şlapi, mi-e dor de tricouri, mi-e dor de de maieuri, mi-e dor de bronz, mi-e dor de pepeni, mi-e dor de iesitul cu bicicleta, mi-e dor de praful de pe strada, mi-e dor de tantari, mi-e dor de stat la poarta la oana, mi-e dor de caldura sufocanta, mi-e dor de verde, mi-e dor de rosiile din solar, mi-e dor de pantalonii scurti, mi-e dor de capsunile din gradina, mi-e dor de bălăceală, mi-e dor de racoarea din livada, mi-e dor de ploile de vara, mi-e dor de dorul de iarna, mi-e dor de tot ce inseamna "vara".

PS - cat mai e pana vine vara?
PPS - si daca tot nu vine prea curand... macar sa ninga mult, mult, mult, mult.
PPPS - daca o sa mai spun vreodata ca nu imi place vara, sa nu ma credeti, pentru ca mint cu nerusinare.

PPPPS - ziua asta a fost atat de misto, incat o sa fac un post intreg despre ea, nu lista zilnica de things to be happy about today.

Niciun comentariu: