marți, 13 decembrie 2011

nothing else matters.

nu mai ştiu să scriu pe blog. nu mai ştiu să-mi adun ideile şi gîndurile, să le ordonez şi să le aşez aici. nici înainte nu mă pricepeam cine-ştie-cît la asta, dar în ultimul timp sunt vax albina. din cauza asta cred că o să eşuez la chestia cu 100 de posturi pînă la sfîrşitul anului. *sigh*

mă gîndeam să încep şi eu chestia pe care o face andreea, cu înşiruitul lucrurilor care te-au făcut fericit/ă în fiecare zi, pentru că ale ei sunt mereu drăguţe şi îmi dau o stare de bine. ar fi o provocare şi m-ar umple de optimism. (btw, vreau să îmi aducă moşul un sac plin cu optimism, care nu se termină niciodată.) deci - dacă îmi dă şi ea voie - o să o încep de mîine. azi o să scriu şi despre lucrurile bune din ultimele zile, şi despre lucrurile proaste.

lucruri bune:
  1. ALTERNOSFERA! au melodii minunate şi nu ştiu de ce nu îi ascultam deja. o să încep să vorbesc moldovineşti di la atîta ascultat. btw, azi s'împliniesc 14 ani di la prima repetiţii a trupei. 
  2. daria <3 nu pot să mă plictisesc de serialul ăsta! şi şi şi de'abia aştept să se cupleze daria cu tom. :D
  3. am luat 10 la teză la romînă.  
  4. pauzele au devenit destul de hardcore. am vînătăi, zgîrieturi şi urme de dinţi care dovedesc asta.
  5. fără-vîrf-uri în lanţ, bune de dat la "jack-ass".
  6. îmi place cum, cu toate că suntem cei mai mari - ca vîrstă - din autobuz, suntem şi cei mai retardaţi. adică cei mai mici. adică cei mai amuzanţi. sau stresanţi, depinde din ce unghi priveşti.

lucruri proaste:
  1. 2 materii mi-au placut şi mie în liceu: franceza şi engleza. 3 profe mi-au placut şi mie în liceu: profa de ştiinţe, de engleză şi diriga - adică profa de franceză. şi, totusi, am reuşit să le supăr pe 2 din ele. lu' diri i'a trecut. cu profa de engleză e mai naşpa pentru că am dezamăgit-o tare de tot şi e foarte foarte foarte supărată pe mine. nu îmi place asta. absolut deloc. şi nu cred că o să reuşesc să o "desupăr" vreodată. nu mai vorbeşte cu mine, nici măcar nu mă mai controlează la teme. irina spune să o iau ca pe ceva bun, pentru că acum nu mai trebuie să îmi fac temele niciodată, probabil. dar mie îmi place să-mi fac temele la engleză. mă relaxează. bine, nu mi-am făcut toate temele semestrul ăsta - să fim serioşi, cine le-a făcut? - dar pe cele pe care le-am făcut, le-am făcut cu plăcere. (doamne, de cate ori am repetat "facut". doamna gilda m-ar bate daca ar vedea.) i really fucked it up this time, didn't I, my dear?
  2. internetul suge energia din mine.
    îmi place cum poza asta conţine aproape toate lucrurile care îmi plac, hihi.

    3 comentarii:

    Mihai spunea...

    eu mi-am facut toate temele la engleza pe semestrul acesta.

    dorina. spunea...

    voiam sa dau un raspuns matur, dar apoi mi'am amintit cine sunt. deci nu vreau sa spun decat atat: cheri!

    mB spunea...

    Sure you can do it too, comrade. >:D<