sâmbătă, 10 decembrie 2011

patruşcinci. - curiola :3

ziua asta a fost aşa de drăguţă încît trebuie neapărat să scriu despre ea. şi totuşi nu pot. nu ştiu care prof spunea că nu poţi scrie atunci cînd eşti fericit sau atunci cînd eşti într-o dispoziţie bună, că scrii mai bine cînd te simţi naşpa. uite că avea dreptate. mă simt aşa.. aeriană. probabil încă sunt sub efectul...lui costin şi al chitării lui. :D

un rezumat chinuit al zilei ar suna cam aşa: am călcat  - nu mai calc în viaţa mea! şi scuze de prosopul stricat, tanti stanca.:">-, am mîncat bun-bun-bun, am băut, am rîs şi apoi am cîntaaaaaaat mult de tot. manele, cîntece de vitejie, de haiducie, de jale, someone like you, billionaire, bosquito, cuuuriooola, "apă de izvor, repede că mor", "poate dacă ploaaiaaa s'ar opriiii", di tăti. vreo două ore şi ceva neîntrerupte. "unde nu ştii, fluieră", "mie-mi plac oo-le", "n-o băgaaaa" (de chitară am zis, dar bineînţeles că zboară mintea). mi-a placut. să mai facem d-astea, copii. :3

PS - una din concluziile zilei: nu mă mai mărit cu un scriitor. mă mărit cu un chitarist! :)

3 comentarii:

Laura spunea...

E a doua veste despre maritis pe care o aud azi. E greu sa iti gasesti cuvintele cand plutesti, nu?!

dorina. spunea...

dap. dumneavoastra ne-ati spus faza aia? :)

Laura spunea...

Posibil!