sâmbătă, 17 decembrie 2011

stele sparte în asfalt

mă gîndeam la oameni şi la cît se chinuie şi se agită ei pentru o noapte pe care, probabil, nu şi-o vor mai aminti a doua zi dimineaţă: noaptea de revelion. eu nu sunt o persoană care se agită, în primul rînd. îmi cam place să mi se pune lucrurile pe tavă. (uneori. uneori nu)  în al doilea rînd, nu văd ceva deosebit la ziua/seara/noaptea asta. vă rog, spuneţi-mi ce e aşa de special la ea! bine, se termină 2011, începe 2012. mare brînză. în al treilea rînd, dacă nu pot să am "revelionul perfect" (i'd have to kill some bitches for that to happen), vreau o zi/seară/noapte drăguţă, relaxantă, în care să mănînc bine, pentru care nu trebuie să îmi fac probleme legate de cum să mă îmbrac, cum să mă port, cine o să fie acolo şi ce o să se audă a doua zi. atîta tot.

dacă mă mai întreabă cineva unde şi cu cine fac revelionul, nu răspund de faptele mele.

don't get me wrong, i'm not bitchin', cred că ştiu să apreciez un chef veritabil, dar cînd trebuie să aleg între două chefuri şi nu îi văd niciunuia cine-ştie-ce potenţial, prefer să le spun pas amîndurora. plus că am citit undeva (ce-mi place să spun "am citit undeva". mă face să par cea mai citită fiinţă, hihi.) că dacă nu poţi alege între două persoane, niciuna nu e bună pentru tine şi îndrăznesc să cred că se aplică acelaşi lucru şi la situaţii.

în plus, cheful de crăciun sună mult mai promiţător. pam pam.

4 comentarii:

mB spunea...

I kinda feel the same! De abia astept Craciunul, dar revelionul ma lasa rece si... parca as vrea sa stau acasa si sa citesc toata noaptea -.-''. Nu stiu ce m-a apucat.

dorina. spunea...

oh, la mine nu e o stare de moment, mereu mi s'a parut ca revelionul nu are nimic special, ce trebuie sarbatorit.

Laura spunea...

Deci...ce faci de Revelion? :))

dorina. spunea...

mi'am facut'o cu mana mea. :))