sâmbătă, 24 decembrie 2011

together we stand, divided we fall.

am nevoie de o pauza de la taiatul legumelor pentru salata boeuf, batutul albusurilor pentru tort, turele la magazin si toata agitatia din bucatarie, asa ca o sa scriu despre ultimele 3 zile.

22/12

ziua a inceput atat de prost incat ma temeam ca o sa continue la fel. d'aia nici nu voiam sa ma duc la scoala. dar urma MARE JOI, joia in care ne dadeam cadourile, si irina a spus ca mi-a luat cel mai misto cadou, si eram curioasa ce mi-a luat oana, asa ca nu am putut sa ma abtin. si m-am dus. long story short: la franceza (ora la care ne-am dat cadourile) eram mai agitata ca o sticla de cola cu mentosane in ea. am primit cele mai misto cadouri, cele mai gandite si cele mai din suflet. nici cuvintele si nici imaginile nu pot descrie cat sunt de supertari si cat de mult mi-au placut. plus, ciocolaaata din care mai am si acum. <3

23/12

mi-a iesit 9.47 de media, a doua din clasa. daca as fi muncit pentru ea m-as fi bucurat si as fi fost si eu mandra de mine, dar stiu ca in proportie de 90 la suta am media asta din cauza norocului si ma simt un pic prost, pentru ca sunt persoane in clasa care tocesc  invata de rup si au media mai mica decat mine. ma rog, nu mi s-a mai intamplat niciodata sa am atata noroc, de-aia sunt cam mirata. spuneam ca de semestrul viitor o sa invat si o sa merit media pe care o sa o am, but on second thoughts, mi se rupe de medie. semestrul viitor e semestrul cu bacul, semestrul in care trebuie sa ma concetrez pe romana, ISTORIE si GEOGRAFIE. si olimpiada la franceza! but on third thoughts (nu cred ca exista expresia asta), la facultatea la care ma duc nu conteaza media de la bac. ma rooooog.

24/12

MANCAREEEEEEEEEEEEEE! ma duc sa mai tai niste legume pentru salata. diseara mergem la diri, la diri mare si la doamna invatatoare cu colindu'. si la lupu'. si poate si la doamna iubita. si poate si la gratar dupa, pentru ca imi place cum suna horoscopul meu de azi. atat.

Niciun comentariu: