marți, 31 ianuarie 2012

buffering

dacă domnul internet ar binevoi să meargă puţin mai repede, m-ar face un copil un pic mai fericit. :3

gerul asta siberian suge pofta de viata din mine. mi-o ingheata in vene, ca sa fiu mai in ton cu temperaturile. nu mai am chef de nimic. nu mai am chef sa ma ridic din pat si sa ma schimb de pijamale, daramite sa ies afara la 7 si jumatate dimineata si sa ma urc intr-un autobuz inghetat care sa ma duca la o scoala ceva mai putin inghetata. (la scoala e bine. azi, la istorie, mi-era cald - i missed that feeling - dar nu stiu daca era din cauza caldurii date de calorifere ori din cauza nervilor provocati de viteza cu care preda profa). nu mai am chef sa invat la geografie si in niciun caz nu am chef sa invat la romana.

vreau o mini-vacanta. vreo 2 zile libere in care sa stau acasa, in pat, la caldura, sa privesc "modern family", "how i met your mother" sau orice alt serial, "the help", "i am legend" si alte filme pe care ma chinui sa le vad de mult timp, sa ma joc team fortress 2, sa citesc, sa citesc, sa citesc, sa ma refugiez intr-o carte draguta, sa dorm, sa beau ciocolata calda sau vin fiert, sa uit de cancerul de afara macar pentru cateva ore. can i haz?

vreau primavara, cu zapada topinda si ghiocei, cu vanturi parfumate (hahaha, ce fel a sunat asta in mintea mea bolnava. scuze. ^^) si cu manusi aruncate in fundul sertarului pana iarna viitoare. nu stiu de ce, dar simt ca daca ar trece iarna si as avea parte de o farama de soare, as putea face orice. si prin orice vreau sa spun absolut orice. si prin absolut orice vreau sa spun ca as putea sa construiesc o casa. sau ca as putea sa plantez un copac. sau as putea chiar sa-mi tarai fundul la magazinul de la colt fara sa il aduc inapoi acasa in soc hipotermic. ugh, te urasc, iarno! du-te de unde ai venit si nu te mai intoarce!


daca stelele se aliniaza in noaptea asta si imi iese ce mi-am propus, maine o sa stau acasa o sa postez mult, mult, mult. si o sa fac toate lucrurile pe care le-am insirat mai sus.

4 comentarii:

Excepţiul spunea...

recent am dat și eu de How I Met Your Mother și am stat la vreo 6 -7 episoade, așa.. dintr-un foc.
Mr Awesome is awesome!

dorina. spunea...

in primul rand, imi place foarte mult blogul tau and i must confess i fangirles a little when i saw you commented. :3

in al doilea rand, Mr Awesome e cea mai buna partea a serialului, dupa parerea mea. glumele sunt slabute, folosite si rasfolosite, Ted imi este antipatic, scenariul putea sa fie mai amuzant. dar pentru Barney serialul merita privit. si putin pentru Marshall&Lily si pentru Robin, ofc.

dorina. spunea...

fangirled*, damn typos.

mB spunea...

Eu am renuntat dupa primul sezon la HIMYM si daca l-as reincepe ar fi doar pentru Barney (si putin Marshall&Lily).

Oh, prefa-te ca esti bolnava. Eu asa imi luam liber de la scoala. Si medicul de familie care locuia fix cu un etaj mai jos, cand imi dadea scutire ma intreba "Da' nu vrei sa stai si maine acasa?".