miercuri, 25 ianuarie 2012

combustie spontana

am avut ca temă la jurnalistică "portretul colegei de bancă" din punct de vedere fizic, moral şi comportamental, iar Irina a scris o compunere în care mă face să par cea mai adorabilă fiinţă din lume. eu am citit-o de atîtea ori încît am învăţat-o pe de rost şi acum vreau să mă laud cu ea şi pe bloagă. vă avertizez că mi-a omis cam 101% din defecte. :3

"Cu totii stiti, Dorina este colega mea de banca. As putea omite faptul ca timp de 8 ani, urechea mea dreapta s-a cuibarit pe umarul ei stang, dar nu vreau. Desi a trecut atata timp de cand ne impartasim gandurile la sfarsitul caietelor, simt ca nu o cunosc indeajuns. E spontana, e sincera, e zambitoarea. O colerica prin gratie, o sarcastica prin definitie, o ipocrita de placere. Pot spune ca e prietena pe care mi-am dorit-o dintotdeaua. Nu-i o fire statornica, nu-i plac extravagantele, in schimb ii place sa incerce tot ce-i nou. Ii place sa fie diferita si cred ca se pricepe destul de bine la asta. Energia este punctul ei forte iar rasul incontrolabil o face mai placuta decat este. In ceea ce priveste vestimentatia, as putea spune ca nu iese in evidenta, dar toate articolele sale vestimentare suprind prin simplitate si asta imi place. E o persoana frumoasa trup si suflet. E fata mea cu parul de foc si zambetul pana la urechi. E cea mai de incredere persoana din viata mea si nu o spun doar asa, s-o fac fericita, si pentru ca asta simt.
PS. Ii cea mai mare retardata. :* "

spuneti ca nu e absolut superba!!! ps-ul l-a adaugat pentru ca o bateam la cap, dar eu cred ca asa ar fi trebuit sa inceapa compunerea, de fapt. si da, stiu, nu o merit. :3
clasa a 11-a. 'cause we're lame cute like that.

7 comentarii:

mB spunea...

Aaaaaaaaaaaw

Gia spunea...

:) ooooh, vreau si eu o colega din astaaaaaa!compunerea ta despre ea suna la fel bine?

dorina. spunea...

@mB - i knaaawww

@Gia - not really. :">

Laura spunea...

Uite asa se descrie o legatura de suflet!

dorina. spunea...

hihi :)

A. spunea...

Pentru ca o asa prietenie ca a voastra rar intalnesti!Bravo,fetelor! ( am fereastra si pentru ca mi-era dor rau de postarile tale ,am intrat sa te citesc. :)

dorina. spunea...

si mie mi-e dor de postarile dvs!!! >:D<