marți, 24 ianuarie 2012

death happens.

va spuneam acum cateva postari (adica aici) despre pisica familiei, care e insarcinata si despre cum abia astept eu sa nasca. well, s-a intamplat ceva - mama crede ca au murit pisoii in ea, but what does she now?! - si ieri a murit. i was sad. n'o iubeam cine-stie-ce - am avut conflictele noastre cand eram amandoua mai mici - dar era pisica noastra si ma obisnuisem cu prezenta ei pisiceasca prin casa. acum m-a lasat pe mine sa fiu singura prezenta pisiceasca. but not for long time, pentru ca oni mi-a zis ca o sa imi dea un pisoi de cum fată pisica ei. de-abia astept, de-abia astept, de-abia astept. :3

8 comentarii:

mB spunea...

:C

Em. spunea...

Oh! Imi pare rau pentru pisicuta ta.
Era batrana?
Poate era prea tarziu pentru o sarcina, daca era batrana :-?

dorina. spunea...

@mB - :(
@Em - dap, era destul de batrana. o avem de cand ma stiu.

Laura spunea...

Eu iubesc pisicile. Deci mi-ai dat o veste proasta!

dorina. spunea...

si eu iuvesc pisicile! si imi cer scuze. :3

w/e spunea...

pis frumos murit D: D: imi pare rau! pisicile ar trebui sa fie eterne.

dorina. spunea...

indeed.

Laura spunea...

I s-au terminat cele noua vieti... :(