duminică, 22 ianuarie 2012

"i got 99 problems and they're all self-diagnosed personality disorders"

e minunat cum numai citind cateva articole din arhiva andreei imi revine tot entuziasmul ala furat de unii oameni. si cand spun unii oameni vreau sa spun asteptarile mele inalte. si cand spun asteptarile mele inalte vreau sa spun visatul cu ochii deschisi in exces.

trebuie sa recunosc, mi-a placut cum a decurs saptamana asta. si asta venind de la copilul care duminica trecuta era in depresia pre-scolara, inseamna ceva. imi place cum am revenit la vechile obiceiuri: impartit mancare, dus in grup la baie, crize de ras peste crize de ras, muscat, jucat, alergat, bagat la cos, cantat. lasand la o parte cicatricile si nervii si durerile de burta, ma simt ca si cum m'am intors acasa. plus ca saptamana asta nu prea am avut teme. exceptand, bineinteles, studiul de caz la romana, in legatura cu care am sentimente amestecate. nu stiu sigur daca mi'a placut cum ne'am descurcat. am impresia ca lu profa i'a placut, iar de ideea mea cu asezatul copiilor langa copii cu care nu se inteleg asa de bine ca sa nu poata sa vorbeasca_cu ei, ci sa fie atenti la noi a fost foarte buna is al naibii de mandra. dar in rest, cred ca am fi putut munci mult mai mult si am fi putut veni cu informatii mult mai interesante, tinand cont ca tema studiului este literatura aservita regimului comunist si exista un cacalau de informatii despre perioada aceea. sau poate a fost bine si vorbeste vesnic nemultumita din mine.

2 comentarii:

mB spunea...

You talking about me? Mereu ma bucur atat de mult cand spui asta :3.

dorina. spunea...

yes, i was talking about you. :3 >:D<