miercuri, 11 ianuarie 2012

le bilanţ

Nu stiu daca va mai amintiti, dar am facut saptamana trecuta lista cu lucrurile pe care trebuia sa le fac in saptamana aceea. Iata ce'am facut si ce n'am facut din ea:
  • strans bani pentru vopsea. - done!
  • cumparat vopsea. - nu. cheltuit bani de vopsea pe lucruri mai importante.
  • 3 variante la franceza. - nope, doar jumatate dintr'o varianta. dar cel putin m'am uitat pe ele si mi'am dat seama ca sunt usurele si ca pot sa le rezolv foarte repede.
  • terminat "persuasiune" de jane austen. - nu, pentru ca e al naibii de plictisitoare. what the hell, jane?! am fost la biblioteca si mi'am luat "7 ani in tibet" si "iubita locotenentului francez". am inceput'o pe prima si imi place.
  • iesit la terasa de ziua/zilele de nume a/ale lui oni. - iep, si a fost misto. si am fost si la un ceai o bere cu mihai si cu clau si a fost si atunci foarte dragut.
  • facut curat in dulap. - mneah, mi-am dat seama ca nu trebuia neaparat sa fac.
  • facut clatite americane. - n-am facut saptamana trecuta, dar am facut ieri cu nic, se pune? cred ca ne'au iesit bune, n'am mancat decat foarte putin, pentru ca eram plina datorita celor mai bune sarmale pe care le'am mancat in viata mea!
  • facut egg in a basket cum facea V. - nope. dar sper sa fac saptamana asta. 
Ce'am facut in plus fata de ce'mi propusesem:
  • eseu de 6 pagini, in franceza, despre Harry Potter.
  • cunoscut (mai bine) cativa oameni misto.
O sa fac o lista si pentru ce'a mai ramas din saptamana asta, dar nu cred ca o s'o postez. Daca nu o sa reusesc s'o respect nici p'aia, inseamna ca sunt cea mai delasatoare fiinta de pe Pamant si o sa fiu profund rusinata.
    Saptamana mi'am inceput'o superbine, cu o vizita si un sleepover la apartamentul meu preferat, cu oamenii mei preferati. :3 As vrea sa scriu mai mult despre asta dar am impresia ca daca vorbesc despre, ii iau din farmec. Cred ca discretia cu care am organizat ziua aia e unul din lucrurile care o fac asa de speciala. Mai sunt si oamenii cu care am fost si pizza aia delicioasa si prajitura greceasca si muuulti alti factori, dar ma opresc aici. 

    9 comentarii:

    Cris spunea...

    persuasiune plictisitoare? e groaznica! am luat-o si eu de la biblioteca inainte de vacanta si nici pana acum nu am terminat'o. nici n'o s'o fac :)

    dorina. spunea...

    i know, right?! am mai citit carti scrise de jane si mi'au placut foarte mult dar asta e naspa..

    Cris spunea...

    iti recomand portretul lui dorian gray. pana la 6 dimineata am stat sa o termin. e geniala.

    dorina. spunea...

    am citit'o :3

    Cris spunea...

    siiiiii? ce zici? :D

    mB spunea...

    Eu is mandra de ce ai facut. Eu nu am facut mai nimic din lista mea de vacanta -.-''

    dorina. spunea...

    @Cris - si e foarte buna. foarte foarte buna.

    @Andreea - aww, ma bucur. :3 pai de ce nu ai facut nimic, mai Andreea? ca doar esti cea mai constiincioasa persoana pe care o stiu. datorita tie m'am apucat de listuit lucrurile pe care trebuie sa le fac si de facut programe.

    mB spunea...

    Am fost racita toata vacanta -.-''

    dorina. spunea...

    indeed, ai scris despre asta. uitasem. :">