duminică, 1 ianuarie 2012

vara, tu esti lerul meu. (II)

ante-scriptum: am pus acelasi titlu pe care l-am pus si anul trecut la postarea-rezumat, pentru ca imi place si mi se pare o gluma foarte buna. cu toate ca, probabil, nu a inteles-o nimeni.


nu imi amintesc mare lucru despre primele doua luni din 2011, exceptand faptul ca in februarie (pe 20, dupa cum spune agenda mea) mi-am facut pseudo-dreadurile alea de care eram tare mandra. in martie am fost in fiecare sambata din luna la tulcea, pentru olimpiade, concursuri si premieri si m-am imprietenit cu marinelle. de la olimpiada de franceza ne-am ales cu teapa aia mare (si-au batut joc de noi, haterii), iar de la olimpiada la religie m-am ales cu multa maculatura si cu un calendar misto care a expirat ieri si pe care nu o sa il dau jos pana nu imi gasesc altul la fel de smecher. in aprilie a fost excursia aia geniala la bran, in care m-am indragostit de brasov si de pensiunea la care am stat si in care am incercat tequila. doamne, atat de misto a fost excursia aia incat si acum mai plangem dupa ea. pe undeva prin aprilie s-a intamplat si ultima scrisoare de la andreea. i miss them letters, btw. :3 tot in aprilie mi-am facut blog pe cel mai misto sait din lume: tumblr.com, sait care m-a vindecat de dependenta de fb. true story, bro. cred ca undeva prin luna mai mi-a zis profa de romana ca am castigat locul I la "tinere condeie" cu "toata malura aia", piesa de teatru pe care ne-a pus s-o scriem la inceputul anului si care a marcat inceputul (si probabil si sfarsitul) carierii mele de scriitoare. mai sta sub semnul tezelor, conform notarilor din calendar. in iunie s-a intamplat drumetia la latime care a fost supersupersupersuperdraguta! mai vreeeau! in iunie s-a mai intamplat si inceputul carierei mele de "creatura furunculizata" (copyright corina), adica atunci mi-a aparut primul furuncul, la fix un centimetru mai sus de actualul. fun times. in iunie am suparat-o tare de tot pe diriga pentru ca am fost vaca si nu am venit la premierea de sfarsit de an scolar. dar apoi s-a dessuparat. :D pe 26 a fost ziua lui old friend si am mancat pizzaaaaaaa si am facut poze in lanul de grau, noaptea, si aveam spice de grau si in.. peste tot. tin minte ca si atunci aveam furuncul, p'ala mare si rau de pe brat si i-am intrebat pe mihai si pe oana cum ar fi daca mi-ar amputa mana din cauza lui si mihai a impersonat-o pe dorina fara o mana si era sa ma scap pe mine de ras. in iulie am inceput sa muncesc si probabil perioada aia a fost cea mai amuzanta din toata vacanta. munca era grea si nasoala, da' le aveam pe oana si pe nicoleta langa mine, asa ca nu mai simteam nici caldura, nici greutatea muncii. those were really fun times. in iulie, pe 29 parca, dupa ce ne-am luat banii pe care i-am castigat cu sudoarea fruntii si a altor parti ale corpului, am plecat la shopping, ca pizfetele. aia a fost o zi absolut memorabila: dorina, nicoleta si oana in galati cu jdemii de plase dupa ele, cu picioarele rupte de atata umblat, obosite moarte si cu zambetele specifice pe mecle. pentru toate celelalte exista mastercard. despre august nu am nimic pe nicaieri, dar stiu ca atunci s-au intamplat cele cateva iesiri cu bicicleta pe care am reusit sa le facem memorabile, pentru ca: 1)inca mai am pe coapsa vanataia de la cazatura aia (DUPA 5 LUNI!) si cicatricile in palme si in genunchi. 2)oana a cazut cu bicicleta in sant si eu am crezut ca a murit, si am cazut si eu in sant si mihai a crezut ca am murit amandoua si a venit la noi si cand a vazut ca nu aveam nimic, a tipat la noi "RETARDATELOR, NU MAI IES NICIODATA CU BICICLETA CU VOI!". asa e el, dragut, tot timpul. in august a fost si noaptea aia memorabila cu majoratul lui nic, in care am vagabontit cu fratii mei pana dimineata pe o banca si in care am ratat un posibil viol. p'al meu. tot in august am sters o adresa de email care mi-a sters si blogul vechi. inca mai plang dupa el. apoi a venit septembrie, dupa care imi ardeau chilotii, pentru ca voiam sa inceapa scoala. nu stiu de ce. am regretat instantaneu ca a inceput scoala. teste predictive, predici, teme, profi exigenti, BAC, BAC, BAC, BAC, "nu uitati ca anul asta dati BAC-ul" (as vrea, macar pentru 5 minute, da' nu ne lasati!). si a venit si ziua meaaa, cand am primit multe cadouri dragute si tricoul kinki de la irina.in octombrie a inceput perioada net-less si a fost ziua lu' oana, pe care am sarbatorit-o fara ea, cu irina, corina si vodka. apoi a fost balul bobocilor si noaptea la apartamentul nostru. in noiembrie a fost plimbarea la mall, cu clasa, la patinoar si la cinema. si la kfc, ofc. si a mai fost si memorabila noapte 11-12 noiembrie, pe care nu as putea sa o uit nici daca as vrea. nu spun ca vreau...despre decembrie nu stiu ce sa spun. nu s-a intamplat mai nimic deosebit. trebuie doar sa mentionez ca am primit cele mai geniale cadouri de craciun. <3 si ca ajunul craciunul, cu colindat si cu tot, a fost cel mai frumos din toate ajunurile. sfarsit.

eu sunt impacata cu mine insami.

voua va doresc exact ce imi doresc si mie: un an nou mai bun ca precedentul, plin de vise implinite, de aventuri, de voie buna, un an nou memorabil in cel mai bun sens al cuvantului. :3

>:D<


PS - "uaaaa, ce postare lunga." (captain obvious)

Niciun comentariu: