luni, 2 ianuarie 2012

why wasn't i born a cat?!

Ador listele, sunt amuzante. Si utile. Pentru unii oameni sunt utile pentru ca le amintesc ce au de facut, pentru mine sunt utile pentru ca imi amintesc de faptul ca a mai trecut o zi din viata mea in care nu am facut nimic si de toate lucrurile care rezulta din asta. Imi plac bucket list'urile in special. Imi place sa citesc bucket list'urile oamenilor ca sa gasesc lucruri care se afla si in bucket list'ul meu (mintal, bineinteles. sunt prea vaca pentru a'l scrie) si sa'mi reamintesc cat sunt de nespeciala. Imi plac si to do list'urile, chiar daca rareori fac si si mai rar le respect. Am cel mai mare respect pentru oamenii care pot face toate lucrurile de pe un to do list. Serios, un Marele Canion de respect. (o sa incep sa folosesc marele canion ca unitate de masura. considera'te avertizat/a.)

Poate nu sunt capabila sa respect un to do list zilnic, dar cred ca m-as descurca cu unul saptamanal. Asa ca o sa incep sa'mi fac - pi bloaga, biensur - o astfel de lista si la sfarsitul saptamanii, daca am facut tot ce era trecut pe ea, o sa ma recompensez cu ceva dragut cum ar fi... un episod din TVD? Sau ceva complet diferit, nu stiu, nu mi'a venit nimic altceva in minte.

Deci saptamana asta:
  • strans bani pentru vopsea.
  • cumparat vopsea.
  • 3 variante la franceza.
  • terminat "persuasiune" de jane austen.
  • iesit la terasa de ziua/zilele de nume a/ale lui oni.
  • facut curat in dulap. 
  • facut clatite americane.
  • facut egg in a basket cum facea V. :)

Pisica familiei mele - si a multor familii din jur, probabil - este insarcinata. Sper sa nasca niste pisoi adorabili pe care sa nu ii urasc asa cum o urasc pe ea. Si sper sa nasca pe aproape, ca sa pot sa adopt unul. O sa il numesc Temistocle. Sau Whiskey, nu m-am hotarat inca. O sa doarma cu mine si o sa il indop ca sa se faca gras si pufos.


Vorbeam odata cu old friend despre pisici si unul dintre noi a spus ca daca eu as fi pisica, as fi o pisica vagaboanda. Which is correct. Mi-ar fi placut sa traiesc pe strazi si sa vanez mancarea si sa miaun la strainii cu mancare in mana si sa ma bat cu cainii si saaaaa fiu pisica. punct. Dar mi-ar placea si sa fiu o pisica grasa si rasfatata care locuieste cu stapanul ei, scriitor de profesie, in mansarda lui, si care o iubeste enorm. But i'm stuck in this stupid human suit.

5 comentarii:

Manu spunea...

mai bine ii zici Whiskey:>.Whiskey e un cuvant foarte melodios,cu siguranta pisica il va adora:))

dorina. spunea...

:)) este ca e melodios? nu stiu cat ii va placea matei, dar whiskey mi se pare un nume foarte bun pentru o pisica (spune copilu care si'a botezat catelul "zapada").

Manu spunea...

ei lasa, ca pe ai mei ii cheama dupa culori: gold,negrila:))

Laura spunea...

Pisicile sunt adorabile in orice forma, marime sau culoare!

A. spunea...

n-as spune,Laura! :)))))