joi, 2 februarie 2012

#81 - a working class hero is something to be

Stii ce imi displace rau de tot? Ca atunci cand un personaj dintr'un film vorbeste la telefon cu un alt personaj sau cand citeste un sms, sa se vada clar ca ecranul telefonului e negru => telefonul e inchis sau in stand by sau cum pana mea s'o spune. Ma simt jignita ca au trecut cu vederea detaliul asta. Sau,  in "the vampire diaries" de exemplu,  cand Jeremy era in casa aia parasita si intunecoasa cu Bonnie si "citea" din Grimoire-ul ei... i was like: srsly?! are you a fuckin bat or something?! Nimeni nu poate sa citeasca pe intunericul ala. Si am vazut asta in muulte filme, dar TVD mi'a venit primul in minte pentru ca am vazut faza relativ recent. Poate's cam maniaca si cam obsedata de detalii, dar eu o iau ca lipsa de respect din partea regizorilor, scenaristilor, actorilor si intregii echipe care se afla pe platou in momentul in care se filmeaza o astfel de scena. -.-

PS - postarea aceasta se va auto-publica mine la ora 10, pentru ca azi am postat deja de 3 ori.*yeeey pentru postarile planificate*

4 comentarii:

mihai spunea...

Esti constienta ca telefoanele au senzori de proximitate care inchid ecranul atunci cand duci telefonul la ureche?

dorina. spunea...

nu, ma scuzi, nu eram constienta de asta. au si senzori care iti permit sa citesti mesajele atunci cand telefonul este inchis?

Mihai spunea...

pics or it didn't happen.

dorina. spunea...

o sa primesti!