joi, 16 februarie 2012

My favorite person to spend time with is Mike Omputer.

Asta aş fi răspuns ieri la engleză. Nu te supăra, Irinel. :3

A venit sor'mea acasă. Mi'a fost dor de ea. Atmosfera din casă nu a mai fost aceeaşi cât a fost plecată.  Mdar nici nu a fost atât de nasol pe cât credeam că o să fie - i'm a ray of fuckin sunshine, până la urmă, ştiu să-mi menţin familia zen şi entertained. Anyway, una din consecinţele întoarcerii soră-mii, îl reprezintă faptul că voi petrece mai puţin timp pe net, ceea ce nu este deloc rău. Poate ăsta este bitchslap-ul care mă va scoate din mlaştina procrastinării; poate aşa îmi voi face uneori şi temele; poate voi deveni mai organizată; poate voi începe să citesc mai mult, cum o făceam altădată; poate, în general, I'll get some shit done. De fapt, ignoraţi'i p'alde "poate", chiar aşa o să se întâmple, ok?

A trecut atâta timp de când nu m'am mai refugiat într-o carte încât îmi e ruşine de mine însămi. Aproape nu merit "renumele" de fată citicioasă pe care îl am la 12 D. Lol, nu, îl merit cu desăvârşire, la fel cum merit şi numele de "rockeriţă nebună", dat de profa de română datorită celor 3 găuri din blugii mei. seems legit to me.

Ziceam de cărţi. Ultima carte în care m'am refugiat cu adevărat a fost "Harry Potter şi talismanele morţii". De atunci, adică din noiembrie, n-am mai citit cap-coadă decât 2 nenorocite de cărţi: Soni şi Pretty Man.

Am vreo 4 începute: "Iubita locotentului francez", pe care am lăsat'o după 100 de pagini pentru că mă plictisea şi încă nu vedeam nicio intrigă. Dar intenţionez să o termin. "Luni de fiere", care e cam greoaie, dar me gusta şi o s-o termin cu siguranţă. "Aventura lui Miguel Littin, clandestin în Chile", un roman scris de GG Marquez inspirat dintr-o faptă reală, pe care îl citesc acum şi care îmi place pentru că, oh well, e scris de Marquez şi e inspirat din realitate. Şi-ar mai fi şi "Moromeţii", pe care îi citesc pentru şcoală. Cartea asta îmi place mie mult de tot. Mă amuză, mă intrigă, mă enervează, mă relaxează, nu mă lasă să mă plictisesc deloc. Oh, să nu uit de "Idiotul", pe care l-am început astă-vară şi l-am lăsat după 100 de pagini pentru că prea acţiona ca un somnifer.

Acum eu mă voi duce să dorm.

PS - am găsit "â"-ul pe tastaturăăăăăăăăăăă.
PPS - am uitaaat.

3 comentarii:

mB spunea...

Hohoho, deci nu sunt singura in situatia asta :)))

oana spunea...

Esti prost!

dorina. spunea...

'tu'ti adineaura ma'tii, daca'ti dau una dupa ceafa iti sar mucii pe jos! :))

cum sa nu'ti placa?!