sâmbătă, 4 februarie 2012

note to self: adultii nu au intotdeauna dreptate.

si asta e bineeeeeeeeeeeeee, pentru ca pot sa imi contruiesc dreptatea mea. si o s'o fac. dar ia timp.

am aflat ca olimpiadele la franceza si la religie sunt in aceeasi zi, ef em el. mi s'a recomandat sa ma duc la religie, ceea ce o sa si fac, nu pentru ca as tine neaparat, ci pentru ca "it's the right thing to do". vorba lui oni, trebuie sa continui traditia inceputa de sormea si blablabla. dar nu vreau. de fapt, vreau sa ma duc la amandoua! am muncit pentru franceza (haide, ma, ca am facut cateva variante) si vreau sa vad cum m'as fi descurcat, vreau sa fiu stresata pana vin subiectele si sa fac tot ce stiu sa fac, sa aberez en francais la subiectul 3 si sa vad cu cate puncte ne mai dau teapa jegurile de inspectori anul asta.

si vreau sa ma duc si la religie pentru ca e usor, al naibii de usor. in 3 zile tocesc frumusel 10 lectii aberante despre cat de recunoscatori ar trebui sa'i fim unei fiinte despre care nici nu stim daca a existat vreodata. apoi, in "ziua sorocului" ma duc la seminarul ala la care am fost de 7 ori, adica in fiecare an in care am fost la olimpiada asta (si abia anul trecut mi'am dat seama ca e acelasi seminar teologic la care am fost si anul precedent, si acum 3 ani si tot asa) unde vor fi in jur de 40 de feţe care spun "wtf am i doing here?!", aberez cat pot eu de mult (secretul e sa scriu fix opusul la ce gandesc eu despre fiecare subiect de pe foaie) si jbang!, locul 3 sau 2 sau anul asta poate iau 1, pnm. ar trebui sa mi se dea un premiu special pentru cea mai ipocrita eleva de la olimpiada asta. :3

7 comentarii:

w/e spunea...

=)) genial. imi place motivatia ta si partea cu aberatul trebuie sa fie really fun. ma intreb daca merge cineva la olimpiada de religie de bunavoie si chiar crezand in ce scrie. oricum... franceza! D:

dorina. spunea...

oh, de'as putea sa ma divid in ziua aia...

i miss you, sorana. :3 fa'ti blogul public din nou. :D

w/e spunea...

nu e nevoie sa te divizi, mergi la olimpiada la care chiar vrei sa mergi! D: --> franceza. I mean... chiar daca ai motive sa mergi la religie, e mai bine sa faci ce iti place decat ce 'trebuie'. Nu?

Ma crezi daca iti spun ca asta faceam? Chiar acum? O.O Tocmai il curat ca sa fie citibil din nou. And thank you >:D<

A. spunea...

Si mie imi va lipsi Dorina in ziua olimpiadei pentru ca e buna si poate lua o nota frumoasa.Dar asta nu inseamna ca ma supar daca merge la religie.Pe Dorina nu te poti supara.:*

mB spunea...

@Sorana: I can't wait :3

@Dorina: Scuze pentru marele offtopic, dar nu stiam unde sa-i spun aia :3. Blogul tau e intermediar.

dorina. spunea...

@Sorana - e ideal sa faci ce'ti place, dar in situatie asta imi facusem un angajament si tralala. nici mie nu imi convine, dar o sa trec peste. -.-" >:D< >:D<

@A. - avantajul de a fi un copil retardat, lol. :)) :*

@Andreea - blogul meu e intermediarul tau? achievement unlocked. blogul meu e mandru sa fie si intermediarul tau cand e necesar, pentru ca pana la urma e intermediarul meu in fiecare zi.

w/e spunea...

@Andreea: yay! blogului tocmai i-a crescut stima de sine din nou, thank you :3

@Dorina: -.-" e bine ca nu te urci pe pereti de frustrare din cauza asta. pe mine ma enerveaza la culme cand 'trebuie' sa fac ceva. dar o atitudine calma rezolva mai multe. succes >:D< si chestia cu intermediarul a sunat foarte cute.