sâmbătă, 11 februarie 2012

optezicişişapte.

vreau sa scriu, sa scriu, sa scriu. sa scriu orice, numai sa scriu, dar muzul meu nu e pe aici (m'am decis, muza mea este un flacau de toata frumusetea, plin de toane si de probleme existentiale care ma lasa balta de fiecare data cand il supar cu lipsa mea de interes fata de prezenta lui sau de fiecare data cand gaseste o muza mea sexi. inca nu i'am dat un nume muzului, dar o s'o fac. probabil si asta constituie un motiv de suparare pentru dumnealui.) vreau neaparat sa scriu despre Flatline si o sa-o fac maine, de cum ma trezesc. :3

intre timp, in speranta ca muzul meu se va intoarce, imi tot schimb aspectul blogului, dar nicio combinatie noua de background si de fundal principal nu ma satisface, asa ca o sa'l tot schimb pana cand voi gasi combinatia castigatoare. it could take years.

ugh, stiti cat urasc interfata asta noua a blogspotului pe care am activat-o din greseala? e hidos de futurista si de portocalie si de noua. dau regatul meu pentru vechea interfata!

azi, facand curat prin cutia cu scrisori si prostioare, pe muzica lui mac miller si a lui lil' wayne, am dat de un caiet in care era scrisa doar o singura chestie, pe care simt nevoia sa v-o impartasesc, lol: " Vreau sa scriu genul de carte din care oamenii isi transcriu pasaje care le schimba viata, pasaje pe care le pun ca status pe ymessenger si facebook, pe care le posteaza pe twitter sau le scriu pe felicitari si pe alte carti pe care mai apoi le dau cadou altor oameni, care la randul lor, citind acele pasaje, le pun ca status pe messenger si pe facebook si pe twitter, le scriu pe felicitari si pe carti pe care mai apoi le ofera cadou altor oameni si cercul se invarte la infinit." tot genul asta de carte vreau sa scriu si acum: genul care o sa le schimbe viata oamenilor. but srsly, daca eu nu sunt in stare sa fac schimbari in viata mea, cum as putea sa schimb viata altcuiva? questions, questions.


Niciun comentariu: