duminică, 26 februarie 2012

till the skies bleed ashes and the fucking skyline crashes

am multiple vânătăi pe tot corpul. unele din accidente stupide, altele de la muşcăturile lui riad. n-am avut în viaţa mea atâtea vânătăi, descopăr din ce în ce mai multe de fiecare dată când fac baie şi rămân şocată şi amuzată în acelaşi timp. am inventat şi un joc: să-mi amintesc de unde am fiecare vânătaie. e amuzant Şi mă dor, dar îmi place contrastul dintre străveziul pielii mele şi verdele sau violetul lor.

în schimb, durerea de măsea care mă tortura de vreo săptămână a dispărut ca prin minune, de vineri seara (măcar cu atâta m-am ales şi eu din seara aia). vodka a omorât-o.

adevărul e că îmi place să mă plâng. dacă puteam şi plâng, nu-mi mai făceam blog. ba dum tss!

PS - dacă în noaptea asta nu o să am acea epifanie.. i'm screwed.

3 comentarii:

w/e spunea...

*crosses fingers and sprinkles fairy dust* you can do it!

dorina. spunea...

merci, aveam nevoie de asta. >:D<

w/e spunea...

>:D< >:D<