miercuri, 1 februarie 2012

ţinteşte într-a mea răsuflare

Daca suntem prieteni pe feisbuci sau am vorbit in ultimele doua luni, exista sansa sa ai cunostinta de iubirea mea pentru trupa Alternosfera. I'am descoperit prin intermediul cuiva din blogrollul Andreei (can't remember who, exactly) si am ajuns sa'i iubesc pentru muzica si versurile geniale. Acum vreo cateva saptamani ma gandeam cat de misto ar fi sa'i vad in concert si duminica am aflat de pe pagina lor de feisbuci ca vin pe 25 februarie la Galati ca sa'si promoveze noul album. Primul lucru pe care l'am facut a fost sa ii spun lui Gabi (cu care m'am imprietenit datorita iubirii comune pentru Alternosfera), care a fost la fel de entuziasmat ca si mine. Apoi am inceput sa ne facem planuri: unde e clubul asta in care se tine concertul, unde dormim, cat e intrarea, blablabla. Ne'am hotarat sa mergem, dar pana atunci mai avem cateva lucruri de rezolvat. Cum ar fi:

  • ca sa am unde dormi in noaptea aia, trebuie sa apelez la rudele mele din Galati cu care nu am mai vorbit de un car de ani si de care nu am fost niciodata foarte apropiata. mi-e oarecum jena ca dupa aproape un an in care nu am mai dat niciun semn de viata sa ii sun ca sa le cer un serviciu. dar cred ca o sa o rog pe sora'mea sa faca asta in locul meu. :3
  • nu stim daca in clubul in care concerteaza baietii au voie minorii, iar Gabi nu a facut inca 18 ani.
  • trebuie sa le cer voie alor mei si nu stiu cum sa o fac. lucrez la un discursc care are ca argument principal "peste 9 luni o sa fiu la 300 de km si o sa trebuiasca sa ma descurc singura". 
  • si apoi mai exista si vesnica problema a banilor. nu stiu exact cat m'ar costa toata "aventura" asta dar imi place sa cred ca banii sunt cea mai mica problema in chestiunea asta. adica daca as reusi sa rezolv toate celelelate lucruri, as putea face rost de bani.
  • ar fi misto daca Dunarea ar binevoi sa se dezghete, pentru ca trebuie sa trecem cu bacul si daca ar fi in aceeasi stare in care esti si acum, n'am putea.
Nu as fi foarte trista daca nu m'as duce, dar.. nu ar fi super-genial sa'mi vad formatia preferata in concert cand e doar la nici 100 de km de casa? Ba da, ar fi. Si daca nu ma duc, o sa ma consolez cu gandul ca mai este aproape un an pana cand o sa dobandesc mult mai multa libertate si mai multe sanse sa'i vad. :3 (aici am sunat ca un adolescent de genul celora pe care nu ii suport)

8 comentarii:

Anonim spunea...

hello..(tocmai citeam articolu'..din intamplare) din galati sunt..fan alternosfera too..vroiam sa-ti zic ca da..au voie minorii in clubu' ala..e ok..iar prea multi bani.. nu creca o sa ai nevoie :)..alte curiozitati..sunt pe aici

mB spunea...

9 luni? Si acum ma apuca o stare de mama de genul "vai, ce repede cresc".

dorina. spunea...

@anonim - heeei, ce ma bucur ca ai intervenit. si merci mult, o sa mai apelez la tine daca mai am vreo curiozitate. :3

@andreea: februarie, martie, aprilie, mai, iunie=bac, iulie=admitere, august=pregatiri, septembrie=agitatie, octombrie=facultaa. imi place sa le enumarez pentru ca imi par mai putine. :3 i am nervous as fuck.

dorina. spunea...

enumar*, dorino.

Maria spunea...

Hă hă, cred ca eu eram disperata. Am inceput sa ascult Alternosfera prin iunie, am fost uber disperata vreo doua luni, apoi i-am vazut in Vama. ♥ True awesomeness. Oricum, merita; sunt absolut impecabili live. Eu zic sa nu pierzi ocazia. Vrum-vrum!

dorina. spunea...

buna, Mariaa, ma bucur sa te vad pe aici. :3 e posibil sa fi fost tu "disperata", te citesc de ceva timp. sii sper sa nu pierd ocazia..

Laura spunea...

As vrea sa ajung si eu!

dorina. spunea...

haidem. :3