miercuri, 1 februarie 2012

you can get addicted to a certain kind of sadness

ante-scriptum: 28 de zile pana vine primavara. 


multumesc, stelelor, ca v-ati aliniat. sunteti niste dragute. :3

mama a aflat la sapte jumate ca nu ma duc la scoala, iar reactia ei a fost cam asa. tata a aflat pe la unspe, si nici pe el nu l'a deranjat. cred ca amandoi sunt multumiti ca nu ies in frigul ce, dupa parerea lor, imi poate fi fatal. (daca sormea nu se intoarce de la scoala la 7 si 10, ci la 7 si 20, ei sunt in stare sa creada ca a murit de frig.)

m-am trezit la 10.42. credeam ca o sa am o zi intreaga liber, dar mno, sunt de fapt doar cele 6 ore, de la 8 la 14, pe care le-as fi petrecut la scoala si nu prea pot sa fac tot ce mi-am propus in timpul asta. cum ziceam, m-am trezit si am citit putin din "pretty man" a lui ariel ricaud. cartea e draguta, dar nu v-as recomanda-o. e scrisa intr-un ritm alert, in 2 pagini se petrec 15 rasturnari de situatie, de-aia-mi da senzatia ca e mai mult rezumatul unei carti mai mare, nu o carte in sine. n-are descrieri deloc, e ca un jurnal al unei frantuzoaice de 50 de ani care are o viata destul de fericita, mai putin pe plan sexual. gen, nu s-a mai culcat cu sotul ei de vreo 7 ani si ei comporta mai mult ca 2 prieteni, decat ca un cuplu. asa ca ea isi gaseste implinirea sexuala in bratele a doi amanti si blablabla, la sfarsit incearca sa-si refaca relatia cu barbat-su, pare-mi-se. n-am terminat-o, dar am tras cu ochiul prin ultimele pagini. nu prea merita sa-ti pierzi timpul cu ea, dar eu citesc in timpul in care astept sa ma conectez la server ca sa joc tf2 si cand ma plictisesc la scoala.

dupa ce m-am saturat de figurile lui marie (asa o cheama pe personaja principala din "pretty man") am privit primele 2 episoade din sezonul 3 din "modern family" (au schimbat-o pe lily - a se citi "a crescut"- si acum vorbeste!) (btw, azi trebuie neaparat sa fac postarea despre serialele pe care le vad), apoi m-am jucat niste tf2, dar m-am plictisit repede pentru ca nu prea era lume de omorat. o sa ma mai joc diseara. :3

acum o sa fac tema la "interpretare de text" si la doua jumate o sa ma duc sa o astept pe nicoleta ca sa mergem impreuna la magazin, ca sa luam diverse lucruri. :3 am descarcat "the help" si o sa ma uit la el cand ma intorc.

pot sa stau acasa si maine? pot? pot? pot?

Niciun comentariu: