duminică, 12 februarie 2012

you'd better run, better run, faster than my bullet

Bon Iver se asortează atît de bine vremii de afară, temperaturii din camera mea şi stării mele de spirit, încît nu o să-l mai reduc la tăcere niciodată. Ba chiar o să-l rog să cînte coloana sonoră a pseudo-vieţii mele. În ultimele zile, activităţile mele preferate au constat în discuţiile cu Grell despre Flatline şi nu numai, şedinţele Flatline, racolarea viitorilor redactori Flatline, cititul blogului unei anume Rusu Irina din Chişinău cu care mă asemăn dubios de mult în gînduri şi trăiri, vizionatul filmuleţelor cu Tegan şi Sara pe youtube şi vizionatul filmelor în general. De azi-dimineaţă mi-am spus de 3 ori "după filmul ăsta mă apuc de teme", însă caietele şi cărţile mele încă mai zac pe podea. Dar o să'mi scriu în curînd, pentru că am făcut o promisiune şi intenţionez s'o onorez.

Aseară am spus că o să scriu despre Flatline de cum mă trezesc. Ei bine, după cum vezi, am minţit. Dar o să scriu acum, ok? Flatline este o "iniţiativă neo-publicistică", un ziar "pentru tineret" care a luat naştere în cuptoarele minţii lui Grell. Care Grell mi'a dat joi un mesaj în care spunea că mă vrea la ziarul ei. Mă vrea să îi scriu la ziar. Ceva mai frumos nu'mi mai spusese nimeni, niciodată. Bineînţeles că am fost in din secunda 1 (dacă nu sunt eu aia care se aruncă cu capul înainte, fără să se gîndeasca (miros pleonasm), atunci cine e?) (nu că nu m'ar fi atras maxim şi ideea). Şi din seara aceea, hiperventilation mode was on. Am început să facem planuri, şedinţe, vise, am început să recrutez oameni mişto pentru ziar şi îmi place tare de tot ce se formează, senzaţia de a face parte din ceva cu mult potenţial e priceless. But firstly, înainte să continui cu hiperventilaţia, trebuie să găsesc o idee genială de tot pentru primul meu articol. Ştiu că Grell mi'a zis că pot scrie despre "orice", dar nu îmi place "orice", decît dacă înseamnă ceva genial.

 PS - Am răcit. Din nou. Sau mi s-a agravat răceala precedentă, nu ştiu. Dar dacă aş fi mamă şi mi-aş vedea odorul tuşind cu patosul cu care tuşesc eu, i'aş da voie să stea acasă mîine. :3

4 comentarii:

mB spunea...

Oh, hun, am o lista cu idei pt articole si nu stiu pe care sa-l scriu :)). Tre sa dau comanda de o muza.

Camille spunea...

I can't wait to read your articles, ha! I already followed the blog. :3

A. spunea...

like pt.p.s.:)))

dorina. spunea...

@Andreea - ti'am spus ce cred despre lista ta. :3

@Camille - ooh, that makes me even more nervous. but thank you. :3

@A - :))