vineri, 9 martie 2012

ce să faci în loc să înveţi pentru olimpiadă

pentru olimpiada la religie, mai exact. şi nu, nu am avut de învăţat niciun sfânt şi nicio rugăciune şi nici mătăniile şi sărutatul mâinii popii nu sunt şi nu au fost vreodată subiecte de olimpiadă.
  • poţi să priveşti emisiuni stupide la tv, emisiuni pe care nu le-ai privi dacă nu ai avea o tonă de lecţii de învăţat
  • poţi să mănânci îngheţată cu amicii
  • poţi să umbli hai-hui
  • poţi să faci shopping online şi să cheltuieşti bani pe care nu îi ai
  • poţi să joci diamond dash pe fb [fmm de joc. am devenit dependentă]
  • poţi să citeşti bloguri întregi
  • poţi să abuzezi de butonul de reblog de pe tumblr
  • poţi să te joci team fortress 2, hăhăhă.
  • poţi să citeeeşti [o să scriu despre "îngerul a strigat" pentru că e cu ţărani şi-mi place mult]
  • poţi să dormi fără măsură, ca o vacă.
  • poţi să priveşti 2 broke girls, tot aşa, fără măsură.
  • poţi să-ţi schimbi aspectul blogului de enşpe mii de ori şi tot să fii nemulţumită de el.
  • poţi să pierzi timpul pe la apartament. <3
  • poţi să te duci la nicoleta şi să umblaţi hai-hui şi să priviţi seriale
  • poţi să te gândeşti ore întregi la moduri în care să dai cuiva o veste proastă
  • poţi să petreci şi mai multe ore gândindu-te la moduri în care poţi face rost de vreo 2-3 milioane [vrea cineva să-i spăl veceu or smtn?]
  • poţi să faci orice, DAR ABSOLUT ORICE, numai să nu înveţi.
oh gawd, ce amuzant o să fie mâine când o să primesc subiectele şi o să mă uit ca la poarta nouă. iar apoi o să aberez pe subiecte gen "dialogul inter-ecumenic" sau "diferenţe între biserica catolică şi cea ortodoxă", pentru ca, na, pot. dar nu, partea cea mai amuzantă e când intră popa ăla bărbos şi trebuie să ne ridicăm toţi şi să spunem nuşce rugăciune iar eu fac playback într-un mare stil. :3


3 comentarii:

Manu spunea...

sa nu-ti stergi niciodata blogul!!!never ever!<3

Gia spunea...

=)) am fost si eu o data la religie si tot asa s-a intamplat cu rugaciunea aia. numai ca eu nici la playback nu ma pricepeam. succes, dorina! nu stii cum vor fi apreciate diferentele alea intre catolicism si ortodoxism si sa te trezesti la nationala.

dorina. spunea...

Manu >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< :* :* :* :* :* habar nu ai cat de fericita m-a facut comentariul tau! radiez! habar nu ai! >:D< si nu, nu o sa'l sterg. :3

Gia, nope, nu ma tem ca o sa ajung la nationala. nu mi'a dat diferentele alea, thank gawd, ca nu le stiam deloc. mi'a dat alte chestii pe care le'am facut praf. dar merci.:*