vineri, 30 martie 2012

scrisoare către părul meu

dragul meu,

încep prin a mă scuza. iartă-mă, te rog, pentru cruzimea cu care te ard în fiecare dimineaţa în dorinţa de a arăta cât mai uman [ce dorinţă stupidă], pentru modul barbar în care îţi rup firele despicate atunci când mă plictisesc, pentru ce păţeşti atunci când am un foarfece în mână şi prea mult timp liber la dispoziţie, pentru că te vopsesc iar şi iar pentru că eu te vreau roşu ca focul, nu căcăniu, aşa cum te născuşi. şi cred că şi mihai, oana, riad, irina, nicoleta, ar vrea să îşi ceară scuze pentru că se iau mai mereu de tine. dar, recunoaşte, eşti ispititor, aşa cum mi te prelingi pe spate şi pe umeri. am recunoscut-o de zeci de ori: ai personalitate, ai o viaţă proprie. nu mă supăr atunci când faci sex cu vântul şi te învolburezi şi-mi pătrunzi în toate orificiile faciale. deloc. chiar mă amuzi.

continui prin a-ţi mulţumi pentru că îmi acoperi scalpul, pentru că nu mă laşi să mă plictisesc niciodată [jur că nu o să mă plictisesc atâta timp cât am păr în cap] şi pentru senzaţia orgasmică pe care mi-o oferi atunci când se joacă cineva cu tine. fuckin' priceless. cum spunea şi nicoleta, "aş plăti pe cineva să se joace în părul meu" cât e ziua de lungă.

închei prin a-ţi spune că te iubesc nespus, aşa dificil şi mult şi încăpăţânat cum eşti, în ciuda faptului că uneori nu o arăt, că te înjur de sfinţi inventaţi de mine şi că te neglijez îngrozitor.

cu drag,
 şefa ta.

P.S. -  totuşi, ţi-am arătat de nenumărate ori poze cu gagici cu păr mişto pe tumblr şi te-am rugat să fii şi tu aşa, şi nu văd nicio schimbare. te rog să fii mai cooperant.

6 comentarii:

Mihai spunea...

şi eu aş plăti pe cineva să se joacă în părul meu.

dorina. spunea...

500 de mii ora.

niko spunea...

1.sa se joace in parul meu.
2.da mana cu sefu tau
3.m-a amuzat postu asta:*

dorina. spunea...

1. omg, am scris "joacă". =)))) :| sunt retarda.
2. epicitate.
3. :*

Excepţiul spunea...

am făcut voluntariat pe ce ar fi plătit Nicoleta !
Și-ncă fac.. pe mine..

Asta-i un exemplar de șefă fantezie.

Anonim spunea...

imi place rau stilul tau...ma faci sa rad de fiecare data:))